Gå til innhold

På en måte har jeg restarbeidsevne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde fint kunne vært en som satt og godkjente anonser på finn.no eller noe annet jeg kunne gjøre hjemmefra.

Er det mange slike jobber? Hvordan får man det? kunne jobbet iallefall deltid i en slik stilling. Kanskje også det lokale sykehjemmet, dersom jeg slapp å skifte bleier. Men skulle jeg måtte reise langt så hadde jeg ikke fikset det (angst både for folk, og reiser).

Hvordan kan jeg få en slik jobb som jeg kan jobbe i nærområdet, eller aller helst hjemmefra? Jeg har vært uten arbeid siden sommeren 2003... Vil tro jeg ikke er særlig "attraktiv" på jobbmarkedet.

Skrevet
12 minutter siden, Inner self skrev:

Hadde fint kunne vært en som satt og godkjente anonser på finn.no eller noe annet jeg kunne gjøre hjemmefra.

Er det mange slike jobber? Hvordan får man det? kunne jobbet iallefall deltid i en slik stilling. Kanskje også det lokale sykehjemmet, dersom jeg slapp å skifte bleier. Men skulle jeg måtte reise langt så hadde jeg ikke fikset det (angst både for folk, og reiser).

Hvordan kan jeg få en slik jobb som jeg kan jobbe i nærområdet, eller aller helst hjemmefra? Jeg har vært uten arbeid siden sommeren 2003... Vil tro jeg ikke er særlig "attraktiv" på jobbmarkedet.

De aller fleste har nok noe restarbeidsevne. Men hva hjelper det når disse små-deltidsstillingene ikke finnes og/eller ingen vil ansette en?

Skrevet
1 minutt siden, slabbedask skrev:

De aller fleste har nok noe restarbeidsevne. Men hva hjelper det når disse små-deltidsstillingene ikke finnes og/eller ingen vil ansette en?

Nei, du har nok rett der.

Hadde vært bra å tjene litt ekstra. Man blir ikke rik av uføretrygd. På pc'n sitter jeg uansett. Har tatt noen søk på "jobb hjemmefra onlie" og det kommer opp bare tvilsomme ting, som nettverksannonsering og slikt tull.

Skrevet
5 minutter siden, Inner self skrev:

Nei, du har nok rett der.

Hadde vært bra å tjene litt ekstra. Man blir ikke rik av uføretrygd. På pc'n sitter jeg uansett. Har tatt noen søk på "jobb hjemmefra onlie" og det kommer opp bare tvilsomme ting, som nettverksannonsering og slikt tull.

Jeg jobber på døgnåpen bensinstasjon. Hos oss kunne du fått jobbe noen timer i uka. Vi trenger noen som kan være ekstrahjelp. Ta deg en liten runde :) 

Anonymkode: 7e072...43e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...