Inner self Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 Hadde fint kunne vært en som satt og godkjente anonser på finn.no eller noe annet jeg kunne gjøre hjemmefra. Er det mange slike jobber? Hvordan får man det? kunne jobbet iallefall deltid i en slik stilling. Kanskje også det lokale sykehjemmet, dersom jeg slapp å skifte bleier. Men skulle jeg måtte reise langt så hadde jeg ikke fikset det (angst både for folk, og reiser). Hvordan kan jeg få en slik jobb som jeg kan jobbe i nærområdet, eller aller helst hjemmefra? Jeg har vært uten arbeid siden sommeren 2003... Vil tro jeg ikke er særlig "attraktiv" på jobbmarkedet. 0 Siter
slabbedask Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 12 minutter siden, Inner self skrev: Hadde fint kunne vært en som satt og godkjente anonser på finn.no eller noe annet jeg kunne gjøre hjemmefra. Er det mange slike jobber? Hvordan får man det? kunne jobbet iallefall deltid i en slik stilling. Kanskje også det lokale sykehjemmet, dersom jeg slapp å skifte bleier. Men skulle jeg måtte reise langt så hadde jeg ikke fikset det (angst både for folk, og reiser). Hvordan kan jeg få en slik jobb som jeg kan jobbe i nærområdet, eller aller helst hjemmefra? Jeg har vært uten arbeid siden sommeren 2003... Vil tro jeg ikke er særlig "attraktiv" på jobbmarkedet. De aller fleste har nok noe restarbeidsevne. Men hva hjelper det når disse små-deltidsstillingene ikke finnes og/eller ingen vil ansette en? 0 Siter
Inner self Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, slabbedask skrev: De aller fleste har nok noe restarbeidsevne. Men hva hjelper det når disse små-deltidsstillingene ikke finnes og/eller ingen vil ansette en? Nei, du har nok rett der. Hadde vært bra å tjene litt ekstra. Man blir ikke rik av uføretrygd. På pc'n sitter jeg uansett. Har tatt noen søk på "jobb hjemmefra onlie" og det kommer opp bare tvilsomme ting, som nettverksannonsering og slikt tull. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 Skrevet 14. oktober 2016 5 minutter siden, Inner self skrev: Nei, du har nok rett der. Hadde vært bra å tjene litt ekstra. Man blir ikke rik av uføretrygd. På pc'n sitter jeg uansett. Har tatt noen søk på "jobb hjemmefra onlie" og det kommer opp bare tvilsomme ting, som nettverksannonsering og slikt tull. Jeg jobber på døgnåpen bensinstasjon. Hos oss kunne du fått jobbe noen timer i uka. Vi trenger noen som kan være ekstrahjelp. Ta deg en liten runde Anonymkode: 7e072...43e 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.