Gå til innhold

Psykose/grensepsykose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på psykose og grensepsykose?

Har lest jeg har hatt psykotiske symptomer, men vet ikke om jeg har vært psykotisk? 

Jo tror jeg var psykotisk i et år, da lå jeg i sofaen hele tiden og hadde mase opplevelser. ALT det åndelige kom på en gang, og jeg fikk oppleve mye. Men da spiste jeg ikke, hvordan er det med det når man er psykotisk? Spiser man? Jeg levde på lys og kjærlighet, og kaffe og røyk. 

Skrevet

Hva tror du?

Prøv å tenke ut svaret selv...

Anonymkode: 33394...de1

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du?

Prøv å tenke ut svaret selv...

Det var da voldsomt! Irritert?

Jo jeg tror vel at man slutter å spise hvis man er psykotisk, man er vel opptatt med andre ting da!

Og at jeg var psykotisk det året, men ikke ellers!!! Fornøyd? 

Skrevet
20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva er forskjellen på psykose og grensepsykose?

Har lest jeg har hatt psykotiske symptomer, men vet ikke om jeg har vært psykotisk? 

Jo tror jeg var psykotisk i et år, da lå jeg i sofaen hele tiden og hadde mase opplevelser. ALT det åndelige kom på en gang, og jeg fikk oppleve mye. Men da spiste jeg ikke, hvordan er det med det når man er psykotisk? Spiser man? Jeg levde på lys og kjærlighet, og kaffe og røyk. 

Bare å søke det, mange gamle tråder om dette.

http://forum.doktoronline.no/search/?type=all&q=grensepsykose

Anonymkode: e7c7b...fae

Skrevet
15 minutes ago, stjernestøv said:

Det var da voldsomt! Irritert?

Jo jeg tror vel at man slutter å spise hvis man er psykotisk, man er vel opptatt med andre ting da!

Og at jeg var psykotisk det året, men ikke ellers!!! Fornøyd? 

Jeg er slettes ikke irritert. :) Men hvis du vil prate er det vel bedre å finne på et tema du ikke har spurt om før?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er slettes ikke irritert. :) Men hvis du vil prate er det vel bedre å finne på et tema du ikke har spurt om før?

Ok :) Husket ikke at jeg hadde spurt om det før. Bare slett dette da! 

Skrevet

Og hvis ikke jeg har vært psykotisk er det ikke vits i at jeg tar ap :( Forbanna drittmedisin er det!!!

Kan admin slette dette nå? Har rapportert!

Skrevet

Jeg spiste ikke da jeg hadde manisk psykose hardt.. men ellers har jeg spist 

Skrevet
15 minutes ago, stjernestøv said:

Og hvis ikke jeg har vært psykotisk er det ikke vits i at jeg tar ap :( Forbanna drittmedisin er det!!!

Kan admin slette dette nå? Har rapportert!

Prøv å tenke tilbake. Hvordan hadde du det uten medisin, altså ikke nødvendigvis hele tiden, men i perioder?

Er det en grunn til å fortsette med medisinen?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å tenke tilbake. Hvordan hadde du det uten medisin, altså ikke nødvendigvis hele tiden, men i perioder?

Er det en grunn til å fortsette med medisinen?

I perioder ja, livet går opp og ned for alle var det ei på dagsenteret som sa. Får se om jeg slutter. 

Skrevet
1 minute ago, stjernestøv said:

I perioder ja, livet går opp og ned for alle var det ei på dagsenteret som sa. Får se om jeg slutter. 

Det går opp og ned for alle, ja, men noen har vel likevel nytte av medisiner?

Eller tar jeg feil nå?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går opp og ned for alle, ja, men noen har vel likevel nytte av medisiner?

Eller tar jeg feil nå?

Noen har nytte av medisiner. Har bare lyst å klare meg uten, får tenke på det. Vil være meg. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Noen har nytte av medisiner. Har bare lyst å klare meg uten, får tenke på det. Vil være meg. 

Du vil neppe bli syk, nok en gang.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vil neppe bli syk, nok en gang.

Nei vil ikke det. Men forstår ikke at jeg skal bli dårlig hver gang. 

Skrevet
28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei vil ikke det. Men forstår ikke at jeg skal bli dårlig hver gang. 

Fordi du er syk, og blir dårlig uten medisiner. Ikke vanskeligere enn det. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi du er syk, og blir dårlig uten medisiner. Ikke vanskeligere enn det. 

Ok. Men da må jo sykdommen være der hele tiden? Under medisinen mener jeg, ligger der og ulmer...

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Men da må jo sykdommen være der hele tiden? Under medisinen mener jeg, ligger der og ulmer...

Ja akkurat sånn er det. Sykdommen er der hele tiden, og derfor trenger du medisin hele tiden. Akkurat som en hjertepasient gjør det, sånn til sammenligning. 

Skrevet
1 minutt siden, Kayia skrev:

Ja akkurat sånn er det. Sykdommen er der hele tiden, og derfor trenger du medisin hele tiden. Akkurat som en hjertepasient gjør det, sånn til sammenligning. 

Hater den sykdommen min :( Blir jo aldri kvitt den. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hater den sykdommen min :( Blir jo aldri kvitt den. 

Nei det blir du ikke. Kjipt, men sånn er det bare. Det beste for deg er å akseptere dette, og forholde deg til at du trenger medisin på permanent basis for å opprettholde en god funksjon. 

Skrevet
Akkurat nå, Kayia skrev:

Nei det blir du ikke. Kjipt, men sånn er det bare. Det beste for deg er å akseptere dette, og forholde deg til at du trenger medisin på permanent basis for å opprettholde en god funksjon. 

Ok. Er en forbannelse den sykdommen...Skal prøve å akseptere det. Vil jo ikke være syk heller. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...