Gå til innhold

Psykose/grensepsykose?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Er en forbannelse den sykdommen...Skal prøve å akseptere det. Vil jo ikke være syk heller. 

Hva med å skru av nettet og ta deg en tur ut?

Som NHD, xbellax og mange andre på DOL har sagt til deg mange ganger er det mye du selv kan gjøre selv for å bedre sykdomsbildet. Et godt kosthold, regelmessig døgnrytme, fysisk aktivitet og samvær utenfor huset er de viktigste. 

Skulle ønske du innså det helsefremmende i det å gjøre noe aktivt med hvordan du bruker dagene/ukene/livet ditt -ut over det å ta medisiner som foreskrevet. 

Endret av Kayia
Skrevet
1 minutt siden, Kayia skrev:

Hva med å skru av nettet og ta deg en tur ut?

Som NHD, xbellax og mange andre på DOL har sagt til deg mange ganger er det mye du selv kan gjøre selv for å bedre sykdomsbildet. Et godt kosthold, regelmessig døgnrytme, fysisk aktivitet og samvær utenfor huset er de viktigste. 

Å gjøre noe aktivt -ut over å ta medisiner som foreskrevet- er mye mer helsebringende enn du ser ut til å forstå. 

Jada men mangler motivasjon og initiativ. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jada men mangler motivasjon og initiativ. 

Motivasjon er oppskrytt og tjener kun som unnskyldning. Det er bare å gjøre, ikke sitte og vente på inspirasjon, initiativ eller motivasjon. 

Men nå logger jeg av, skal ta meg en tur ut rett og slett:) 

Skrevet
Akkurat nå, Kayia skrev:

Motivasjon er oppskrytt og tjener kun som unnskyldning. Det er bare å gjøre, ikke sitte og vente på inspirasjon, initiativ eller motivasjon. 

Men nå logger jeg av, skal ta meg en tur ut rett og slett:) 

Ha en fin tur ut :) 

Kanskje jeg tar en runde rundt sykehuset da. 

Skrevet
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ha en fin tur ut :) 

Kanskje jeg tar en runde rundt sykehuset da. 

Ikke kanskje, ikke tenk eller vurder, bare gjør. God tur til deg også :) 

Skrevet
53 minutter siden, Kayia skrev:

Ikke kanskje, ikke tenk eller vurder, bare gjør. God tur til deg også :) 

Har tatt en runde med sønnen min nå :) Er ikke lange turen da, men men. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har tatt en runde med sønnen min nå :) Er ikke lange turen da, men men. 

Så flott da. Ta med en stol og kaffe og sett dere utendørs nå da :) Vi var i skauen og så etter sopp men det var for mye frost i bakken. Nå kjører vi ned til byen igjen, og tenker å ta ei økt i Hagen når vi kommer hjem :) 

Skrevet
22 minutter siden, Kayia skrev:

Så flott da. Ta med en stol og kaffe og sett dere utendørs nå da :) Vi var i skauen og så etter sopp men det var for mye frost i bakken. Nå kjører vi ned til byen igjen, og tenker å ta ei økt i Hagen når vi kommer hjem :) 

Var nett ute og tok en røyk hehe, men skal ha meg en kopp kaffe nå. Sopp er jo så godt :) Flink du som står på :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...