Gå til innhold

Når behandlingen blir overfladisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mitt ansvar som pasient å si til behandler at nå vil jeg gå i dybden? Synes samtalene blir så overfladiske. Mine problemer blir liksom feiet bort. Gjør sånn og sånn. Ikke vær sånn føler jeg tilbakemeldingen blir. Trodde behandling handlet om å komme til kjernen av problemet og lære og utvikle seg? Det er jo det jeg ønsker. Nå har jeg sagt at jeg tar kontakt hvis jeg trenger det. Jeg har ikke behov for å gå til folk som ikke kan hjelpe meg. 

Anonymkode: ace82...818

Skrevet

Si ifra... jeg og min behandler har prøvd å snakke om de dypeste tinga men jeg blir så dårlig så da blir det liksom til å vente til jeg er klar. Har også fått beskjed om å si fra når men han prøver jo hver gang jeg er der...

Anonymkode: b94a6...d72

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...