Gå til innhold

vil bare spise og sove.

Anbefalte innlegg

Skrevet

"manien/hypomanien" er over og fikk en eller to normale dager, før hjernen ble uggen. Ble lei meg. Nå vil jeg bare spise og sove og klarer ikke stå imot. Det er tortur å leve, og tenker stadig på å stille meg foran en bro, men vil aldri gjøre det. Tror jeg. De tok fra meg lamictal da jeg hadde manisk psykose, for mange mnd siden, så er vel ikke annet å forvente.

Vet ikke hva løsningen er. Lamictal? Litium og Fontex? Wellbutrin? Dø?

Spise meg til gastriv sleeve?

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kovakova

37

• stjernestøv

9

Populære dager

Skrevet
7 minutter siden, kovakova skrev:

"manien/hypomanien" er over og fikk en eller to normale dager, før hjernen ble uggen. Ble lei meg. Nå vil jeg bare spise og sove og klarer ikke stå imot. Det er tortur å leve, og tenker stadig på å stille meg foran en bro, men vil aldri gjøre det. Tror jeg. De tok fra meg lamictal da jeg hadde manisk psykose, for mange mnd siden, så er vel ikke annet å forvente.

Vet ikke hva løsningen er. Lamictal? Litium og Fontex? Wellbutrin? Dø?

Spise meg til gastriv sleeve?

Håper du får noe oppfølging. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Håper du får noe oppfølging. 

Jeg sa da jeg skrev meg ut fra sykehuset da jeg var manisk at jeg ikke ville ha mer oppfølging, men nå angrer jeg.

Jeg skrev meg ut mot deres anbefalning og da sa jeg kom til å bli tvangsinnlagt kort tid etter, men det skjer jo ikke, for manien/hypomanien gikk over av seg selv. 

Men jeg er altfor flau til å se de på sykehuset eller behandler igjen. Etter alt jeg gjorde og oppførte meg.

Skrevet
1 minutt siden, kovakova skrev:

Jeg sa da jeg skrev meg ut fra sykehuset da jeg var manisk at jeg ikke ville ha mer oppfølging, men nå angrer jeg.

Jeg skrev meg ut mot deres anbefalning og da sa jeg kom til å bli tvangsinnlagt kort tid etter, men det skjer jo ikke, for manien/hypomanien gikk over av seg selv. 

Men jeg er altfor flau til å se de på sykehuset eller behandler igjen. Etter alt jeg gjorde og oppførte meg.

Men det var jo din sykdom som gjorde at du oppførte deg sånn, ta kontakt med dem igjen. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det var jo din sykdom som gjorde at du oppførte deg sånn, ta kontakt med dem igjen. 

nei jeg kan ikke, du aner ikke hvor grusomt jeg oppførte meg. håper psykologen fra dps ringer meg i det minste. Så skal jeg fortelle han at det er tortur å leve og jeg vil bare spise og sove. 

Skrevet

Jeg sa jo til legen på sykehuset at jeg var deprimert, men han trodde meg ikke, han sa jeg var høy. Så jeg blir sikkert ikke trodd.

Skrevet
2 minutter siden, kovakova skrev:

nei jeg kan ikke, du aner ikke hvor grusomt jeg oppførte meg. håper psykologen fra dps ringer meg i det minste. Så skal jeg fortelle han at det er tortur å leve og jeg vil bare spise og sove. 

Ja håper de ringer deg da. Det er ikke godt for deg å slite med dette alene, du trenger hjelp. Kanskje innleggelse?

Skrevet

Vet ikke om jeg skal spise mer og kaste opp, eller spise mer og ikke kaste opp. Uansett bruke opp de siste pengene jeg har så jeg må leve på NOKAshakene mine. Og bli tynn.

Skrevet (endret)

Jeg har lyst å søke hjelp, men er redd for å bli avvist.

Tørr uansett ikke se fastlegen før 1. november for jeg har skiftet og vil ikke se den gamle. det tørr jeg ikke.

Endret av kovakova
Skrevet

psykologen kan jo ikke skrive ut medisiner uansett ,men kanskje det vil hjelpe å prate med han likevel. håper han ringer.

Skrevet

hele tiden tanker om å stille meg foran en bro og prøve hoppe, men innser egentlig vil jeg jo bare ha hjelp, så jeg kommer ikke til å stelle i stand så mye drama.

Skrevet
5 minutter siden, kovakova skrev:

hele tiden tanker om å stille meg foran en bro og prøve hoppe, men innser egentlig vil jeg jo bare ha hjelp, så jeg kommer ikke til å stelle i stand så mye drama.

Du kan jo ringe psykologen selv? Eller få noen til å ringe for deg?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Du kan jo ringe psykologen selv? Eller få noen til å ringe for deg?

ja, det er jo en mulighet.. men så ekkelt at han skal lese epikrisen min

Skrevet
4 minutter siden, kovakova skrev:

ja, det er jo en mulighet.. men så ekkelt at han skal lese epikrisen min

Du er syk og sånn er det bare med den saken, de har nok opplevd mye rart. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Du er syk og sånn er det bare med den saken, de har nok opplevd mye rart. 

enten det eller så har jeg bare en grusom personlighet

Skrevet

Nå blir det sånn ekkelt i hjernen min igjen!!!! Jævla abilify ødelagt meg

Skrevet

Kanskje jeg burde utredes for hjernesvulst og demens??

Skrevet
16 minutter siden, kovakova skrev:

Press i hodet 

Jeg har ofte press i hodet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...