Gå til innhold

vil bare spise og sove.

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, kovakova skrev:

jeg kan be om det men de sier det er vanlig å ha sensitiv hjerne etter manier. er redd de finner en svulst... redd for demens, husker svært lite fra innleggelsene mine

Jeg også husker lite fra mine innleggelser...hva det er vet jeg ikke, men når man ikke har det bra så har man en tendens til å ha dårlig hukommelse...sagt utifra egen erfaring da...nå vet jo ikke jeg hvordan det er med andre. Men jeg tror det er vanlig å glemme/fortrenge perioder hvor man er dårlig. Om det er en forsvarsmekanisme eller noe sånt??

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kovakova

37

• stjernestøv

9

Populære dager

Skrevet
3 minutter siden, deepharmony skrev:

Jeg også husker lite fra mine innleggelser...hva det er vet jeg ikke, men når man ikke har det bra så har man en tendens til å ha dårlig hukommelse...sagt utifra egen erfaring da...nå vet jo ikke jeg hvordan det er med andre. Men jeg tror det er vanlig å glemme/fortrenge perioder hvor man er dårlig. Om det er en forsvarsmekanisme eller noe sånt??

jeg tror hjerneceller dauer

Skrevet
1 minutt siden, kovakova skrev:

jeg tror hjerneceller dauer

Av medisin? Eller psykose?

Skrevet
11 minutter siden, deepharmony skrev:

Av medisin? Eller psykose?

manier/psykoser

leste det på dol etter 1 mnd total blackout der jeg spurte spm ang det

Skrevet

nå gleder jeg meg til det skal bli kveld og jeg skal prøve min første noka shake

Skrevet
42 minutter siden, kovakova skrev:

nå gleder jeg meg til det skal bli kveld og jeg skal prøve min første noka shake

Bra :) blander du med melk eller vann da?

Mor inviterte på fårikål i dag, så her blir det ingen kveldsmat i kveld :) 

Skrevet
7 minutter siden, deepharmony skrev:

Bra :) blander du med melk eller vann da?

Mor inviterte på fårikål i dag, så her blir det ingen kveldsmat i kveld :) 

skummetmelk...

har ikke energi pga min sykdom til å lage vanlig mat og spise vanlige måltider, så alternativet er å leve på fastfood eller slanke shakes... :(

Skrevet
15 minutter siden, kovakova skrev:

skummetmelk...

har ikke energi pga min sykdom til å lage vanlig mat og spise vanlige måltider, så alternativet er å leve på fastfood eller slanke shakes... :(

Det er uansett bedre enn både fastfood og å ikke spise i det hele tatt...men sånne næringsdrikker de har på apotek er jo bra. Bruker det når jeg sliter med maten...

Skrevet
Akkurat nå, deepharmony skrev:

Det er uansett bedre enn både fastfood og å ikke spise i det hele tatt...men sånne næringsdrikker de har på apotek er jo bra. Bruker det når jeg sliter med maten...

ja en venninne bruker de. men får bruke opp denne noka greia siden den er kjøpt in først.

lurer på om jeg skal gå å svelge en litium og så kreve fontex når jeg er stabilisert.

Skrevet
4 minutter siden, kovakova skrev:

ja en venninne bruker de. men får bruke opp denne noka greia siden den er kjøpt in først.

lurer på om jeg skal gå å svelge en litium og så kreve fontex når jeg er stabilisert.

Står du på litium også? 

Skrevet
Akkurat nå, deepharmony skrev:

Står du på litium også? 

nei har slutta men det går jo ikke noe bra 

Skrevet

blir mer og mer irritabel kjenner jeg... trenger nok litium jeg... eller lamictal, men lamictal hjelper ikke mot å komme i psykose og mani.

nei vet a faen jeg. gulper noka shake nå

Skrevet
47 minutter siden, kovakova skrev:

blir mer og mer irritabel kjenner jeg... trenger nok litium jeg... eller lamictal, men lamictal hjelper ikke mot å komme i psykose og mani.

nei vet a faen jeg. gulper noka shake nå

Jeg har prøvd både lamictal, seroquel depot, abilify, og nå litium. Er nok litium som har hatt effekt på meg, men merker at jeg er veldig høy selv om jeg ikke står på AD...tror jeg har prøvd de fleste AD også...sto lenge på AP, men måtte seponere pga bivirkning...kanskje derfor jeg er høy? Gikk det bedre når du tok litium da?

Skrevet
6 minutter siden, deepharmony skrev:

Jeg har prøvd både lamictal, seroquel depot, abilify, og nå litium. Er nok litium som har hatt effekt på meg, men merker at jeg er veldig høy selv om jeg ikke står på AD...tror jeg har prøvd de fleste AD også...sto lenge på AP, men måtte seponere pga bivirkning...kanskje derfor jeg er høy? Gikk det bedre når du tok litium da?

Aner ikke

Skrevet
3 minutter siden, deepharmony skrev:

Hvorfor ble den seponert når den virka da?

Fordi jeg ble manisk og sluttet for likte være manisk

fordi jeg ble feit

fordi jeg ble tørst 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...