stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Har lurt på det i dag, i natt i en drøm sa du til meg at det beste for meg var å bli innlagt. Mener du det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 19 minutter siden, stjernestøv skrev: Har lurt på det i dag, i natt i en drøm sa du til meg at det beste for meg var å bli innlagt. Mener du det? Nå blander du drøm og virkelighet. Anonymkode: b34fa...be8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå blander du drøm og virkelighet. Anonymkode: b34fa...be8 Ja drøm er også virkelig, drømte at jeg fikk melding av sykepleieren og. Får se. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 Snakker med mange folk i drømmene jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Har lurt på det i dag, i natt i en drøm sa du til meg at det beste for meg var å bli innlagt. Mener du det? Hva tenker du en innleggelse kan bidra med? Anonymkode: bc274...df1 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du en innleggelse kan bidra med? Anonymkode: bc274...df1 Få orden på livet mitt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg snakker ikke til deg i drømmer. Men det hender jeg gir deg råd her på DOL. Jeg anbefaler at du følger de råd du får her, og at du ser bort fra drømmene. 0 Siter
Trine Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg kan fortelle deg hvorfor du drømte det. Det er fordi du bruker mye tid på dol og noen her innne har snakket om at du burde legges inn for å få skikkelig hjelp. Ingen hokus pokus, ting man tenker på og opplever kommer frem i drømmene 1 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 15 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Jeg snakker ikke til deg i drømmer. Men det hender jeg gir deg råd her på DOL. Jeg anbefaler at du følger de råd du får her, og at du ser bort fra drømmene. Ok. Det er veldig virkelige drømmer da... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 8 minutter siden, Trine skrev: Jeg kan fortelle deg hvorfor du drømte det. Det er fordi du bruker mye tid på dol og noen her innne har snakket om at du burde legges inn for å få skikkelig hjelp. Ingen hokus pokus, ting man tenker på og opplever kommer frem i drømmene Ja mulig det, drømmene mine er bare så virkelige. Snakker med mange der. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ok. Det er veldig virkelige drømmer da... Ja, drømmer kan være svært virkelige, men likevel er de kun drømmer :-) 1 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Ja, drømmer kan være svært virkelige, men likevel er de kun drømmer :-) Ok. Følte det var deg, men men... 0 Siter
ISW Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Følte det var deg, men men... Når du begynner å drømme om NHD, så er det et sikkert tegn på at du er for mye på dol.. Selv ikke jeg har kommet dit :-) 4 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 1 minutt siden, issomethingwrong skrev: Når du begynner å drømme om NHD, så er det et sikkert tegn på at du er for mye på dol.. Selv ikke jeg har kommet dit :-) Ja han har gitt meg mange gode råd i drømmer, men skulle jo se bort fra det. Har jo drømt at jeg har snakket med flere her inne... 0 Siter
ISW Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja han har gitt meg mange gode råd i drømmer, men skulle jo se bort fra det. Har jo drømt at jeg har snakket med flere her inne... Jeg har også drømt om folk på dol da, men ikke NHD. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, issomethingwrong skrev: Jeg har også drømt om folk på dol da, men ikke NHD. Ok Syns jeg var heldig som fikk råd av han i drømmene 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 2 timer siden, stjernestøv skrev: Ja drøm er også virkelig, drømte at jeg fikk melding av sykepleieren og. Får se. Det skjer kun inne i ditt hode. Anonymkode: b34fa...be8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det skjer kun inne i ditt hode. Anonymkode: b34fa...be8 Ok. Det bare er så virkelig. Men men sånn er det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Hvis du tror en innleggelse vil hjelpe deg, synes jeg du skal snakke med behandlere i RL om det. Anonymkode: 4b4ce...1fa 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du tror en innleggelse vil hjelpe deg, synes jeg du skal snakke med behandlere i RL om det. Anonymkode: 4b4ce...1fa Har ikke lyst å innlegges, men tenkte siden NHD til og med sa det...men skulle jo se bort fra drømmen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.