AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Har bipolar 1. Er deprimert, og har angst i tillegg. Må på skolen i morgen, da det er viktig informasjon om eksamen. Det tar meg en time med tog, pluss en 15 minutter gåtur å komme dit. Er så redd og stressa for å reise dit, og vet ikke om jeg kommer til å klare det. Noen som har noen tips som kan hjelpe meg? Anonymkode: 06a9b...af1 0 Siter
kovakova Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Tenk at hadde du fått en million kroner av å klare møte opp, så hadde du greid det. Derned er det i deg et sted å greie det. Lykke til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Å forsøke å ikke bekymre deg for morgendagen i dag. Anonymkode: 24ddd...b57 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 3 minutter siden, Høstløv skrev: Har du greid det tidligere? Jeg har vært på 2 av 10 undervisningsdager. Det er altså 8 dager jeg ikke har klart det. Jeg har til sammen 4 dager igjen i år. Anonymkode: 06a9b...af1 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Det er mer å tape på ikke å prøve enn å kreke seg av sted selv om man er i møkkaform. Det er sikkert en klisje, men som regel føler man seg bedre etter på enn man frykter. Det er i alle fall min erfaring. Jeg klarer det heller ikke alltid, selv om jeg skal noe aldri så viktig. Men prøver du og det går galt, kan du i alle fall si med hånda på hjertet at du prøvde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.