Gå til innhold

Hvordan skal jeg komme meg på skolen i morgen? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bipolar 1. Er deprimert, og har angst i tillegg. Må på skolen i morgen, da det er viktig informasjon om eksamen. Det tar meg en time med tog, pluss en 15 minutter gåtur å komme dit. Er så redd og stressa for å reise dit, og vet ikke om jeg kommer til å klare det. Noen som har noen tips som kan hjelpe meg? :( 

Anonymkode: 06a9b...af1

Skrevet

Tenk at hadde du fått en million kroner av å klare møte opp, så hadde du greid det. Derned er det i deg et sted å greie det. Lykke til. 

Skrevet

Å forsøke å ikke bekymre deg for morgendagen i dag.

Anonymkode: 24ddd...b57

Skrevet
3 minutter siden, Høstløv skrev:

Har du greid det tidligere? 

Jeg har vært på 2 av 10 undervisningsdager. Det er altså 8 dager jeg ikke har klart det. Jeg har til sammen 4 dager igjen i år. 

Anonymkode: 06a9b...af1

Skrevet

Det er mer å tape på ikke å prøve enn å kreke seg av sted selv om man er i møkkaform. Det er sikkert en klisje, men som regel føler man seg bedre etter på enn man frykter. Det er i alle fall min erfaring. Jeg klarer det heller ikke alltid, selv om jeg skal noe aldri så viktig. Men prøver du og det går galt, kan du i alle fall si med hånda på hjertet at du prøvde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...