Gå til innhold

Å nei! Ikke nå igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg har vært veldig høytflyvende siste månedene er ikke noe nytt. At jeg spiser veldig lite eller ingenting, eller kaster opp igjen maten er heller ikke noe nytt. Men siste dagene har jeg vært helt ekstrem, både med tanke på energi, for mye snakking (ukritisk), lite søvn, rydding, tripping, tromme med fingrer, gå rastløst rundt uten mål og mening, dårlig hukommelse, mm.

Nå, i dette øyeblikk, er jeg noe vanvittig forbanna på meg selv. For at jeg kan være så utrolig teit! Det KOKER innvendig, og stemmene blir høyere og sintere for hvert minutt som går. Hodet mitt er fullt, og jeg er talentløs, og jeg blir mistenksom for jeg fortalte nettopp en jeg kjenner hvilke medisiner jeg går på og litt om hvorfor. "Hvorfor gjorde du det? Hva vil du oppnå med dette da? H*n tenker nok at du er skikkelig tjukk i huet som står der og bikker frem og tilbake og snakker om ting! Fy faen så dum du er!"

Jeg tror jeg klikker snart!

Jeg er redd....hva er det som skjer? Jeg mister jo helt fatningen her.....

Anonymkode: 0a9e9...7bf

Skrevet

Nå har det gått for langt...jeg klarer ikke mer denne helsikkes dritten...jeg hater meg selv og jeg hater at jeg sliter psykisk og jeg hater alt og nå er jeg så frustrert og sint. Jeg tror det svartner for meg snart. Det kjennes ut som om hjerna mi pulserer. Og ikke kan jeg ta så mye medisiner som jeg gjerne vil..faen ta døgndoser som blir utlevert hver dag...

Skrevet
27 minutter siden, kovakova skrev:

I feel ya!

Helt grenseløst forferdelig dette! Ikke vits å kontakte noe helsevesen heller!

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt grenseløst forferdelig dette! Ikke vits å kontakte noe helsevesen heller!

er det ikke.?

Skrevet
Akkurat nå, kovakova skrev:

er det ikke.?

De har gått seg inn i et spor...faen ikke råd å si noe som helst

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De har gått seg inn i et spor...faen ikke råd å si noe som helst

åssen dA?

Skrevet

åssen dA?

Prøver å forklare hvordan ting er, og at ting har forandra seg siste halve året, men får ikke gehør..de insisterer på d samme gamle...

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Prøver å forklare hvordan ting er, og at ting har forandra seg siste halve året, men får ikke gehør..de insisterer på d samme gamle...

selv tørr jeg ikke ringe dps.................

Skrevet

selv tørr jeg ikke ringe dps.................

Forstår deg godt...reelt sett er det nok det mest fornuftige å gjøre det...kontakte dem...(både dps og fastlege da for min del)

Skrevet

jeg ringte de nå. han var opptatt men ga beskjed om å legge igjen kontakt. kan spørre rett ut om jeg har mistet beh tilbudet mitt i det minste.

Skrevet

Ja det er jo greit å vite... :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...