Gå til innhold

NHD, hvis du har litt tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg lurer på: da jeg var rundt 8-10 år var jeg til utredning ved bup/bupa. Tok masse tester, enkelt forklart evnetester. Jeg husker at min mor da fortalte at jeg var i normalområdet men i den nederste skikt. Det ble konstatert at jeg hadde lavt arbeidsminne dårlig "romforståelse og svake visuell evner. 

Jeg er nå 30 år og har fullført utdanning og fått fagbrev. I helsefagene fikk jeg femmere og seksere og på fagprøven fikk jeg meget bestått. Jeg strever likevel med naturfag, matte og historie( problemer med å huske hva jeg leser) 

Er det mulig at min hjerne har normalisert seg med alderen, ettersom jeg fikk såpass gode resultater på skolen som voksen,eller vil denne svakheten alltid vedvare?  Kan jeg spørre min psykiater om hun kan ta en evnetest på meg nå i voksenalder eller blir dette for dumt? 

Anonymkode: 39db9...23a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...