Gå til innhold

Psykologen mener jeg har emosjonell pf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg derimot synes ikke dette stemmer. Har aldri ønsket eller gjort forsøk på selvskading, aldri hatt en innleggelse, ikke oppført meg kontrollører og at følelser svinger slik som det pleier ved denne tilstanden. Jeg har derimot angst og ADHD, men syntes det var litt rart å mene det da jeg ikke mener at dette stemmer. Hva tenker dere??

Anonymkode: 15c0f...bca

Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle hva man "har"?

Anonymkode: 3ed43...96e

Skrevet

Ja, for jeg synes at eupf virker veldig skremmende. Da har man jo en personlighetsforstyrrelse. Og ekstremt mange stigmatiseres på bakgrunn av nettopp denne lidelsen

Skrevet

Hvis du bytter psykolog mener sikkert denne at du ikke har det.

Anonymkode: 7d0b6...23a

Skrevet

grusomt stigmatiserende diagnose å ha...skift behandler...

Anonymkode: 38255...880

Skrevet

Få behandleren din til å forklare deg hvorfor han mener du har EUPF. 

Anonymkode: 29609...da5

Skrevet

Takker for svar:-) jeg skal spørre henne neste gang, fatter det bare ikke 

Skrevet

Koselig for oss som har det å lese at andre synes det er en så stimatiserende lidelse å ha. Det er ni trekk, og man trenger kun å ha fem av dem får å ha diagnosen. Enten tar din behandler feil, eller så mangler du selvinnsikt. Det er ikke en diagnose behandlere pleier å slenge om seg helt tilfeldig. Du kan likevel også ha angst og adhd.

Anonymkode: 7909d...50a

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for jeg synes at eupf virker veldig skremmende. Da har man jo en personlighetsforstyrrelse. Og ekstremt mange stigmatiseres på bakgrunn av nettopp denne lidelsen

Og hva så? Hva er så ille med en personlighetsforstyrrelse? Man regner med at ti prosent av befolkningen har en av disse i større eller mindre grad. 

Anonymkode: 7909d...50a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...