AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg drømte i natt at du dømte meg i et innlegg jeg skrev. Du svarte ikke på dette innlegget i det virkelige liv, men av en eller annen grunn har jeg følt at siden du ikke svarte meg i et innlegg som var var ganske alvorlig for meg, så har jeg følt at du mislikte det og derfor valgte å ikke svare. Er jeg paranoid nå? Anonymkode: 6124e...8cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 Skrevet 17. oktober 2016 Tørr ikke. Men du pleier jo å kommentere på slike ting, så antar at du sparte meg for din mening. Anonymkode: 6124e...8cd 0 Siter
ISW Skrevet 17. oktober 2016 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg mener ikke å dømme noen. Men jeg leser jo bare en brøkdel av det som skrives på dol, så det er ikke alt jeg ser.. Evt send meg link til innlegget. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 Skrevet 17. oktober 2016 Nei, jeg tror ikke du er ute etter å dømme noen. Vet at jeg virker helt tullete når jeg skriver slik. Rart hvordan jeg tillater meg å skrive så enkelt både det ene og det andre her inne. Men jeg er jo anonym. Hadde aldri i verden spurt om noe slik Facebook to Face. Jeg får bare legge det bak meg. Anonymkode: 6124e...8cd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.