Gå til innhold

Er du i jobb?

Er du i jobb/jobbtiltak om dagene?  

28 stemmer

1. 1. Er du i jobb?

• Ordinær jobb
      14
    • Tiltak
      5
    • Ufør
      11
    • Under utdanning
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjekt hvis du svarer

Anonymkode: 258b2...c8c

Skrevet

Nei, er pensjonist.

Anonymkode: 067ea...43c

Gjest Kanuttius
Skrevet

Ja men det er deltidsjobb og jeg er mye sykmeldt :(

Skrevet

Jobber ved Kirkens Bymisjon fire timer én dag i uka. Nå før jul er det mulig det blir litt mer hvis de trenger meg.

Skrevet

Hva er egentlig vitsen med å svare? De svarene som alltid kommer opp om man er så ærlig å svare at "ja, jeg har en fast jobb" så kommer det bare en rekke kommentarer som - "høres ut som et fullverdig liv", "men, men...", "vel, vel", "dere er vel misunnelige på oss som er trygda og kan slappe av hele dagen"... osv osv osv.

Nicklusheletida
Skrevet

Ja og pga flere andre sykmeldte jobber jeg mer enn 100 % for tiden. Litt mer fritid og livet hadde vært fullverdig :)

Skrevet

Ja, jeg er i ordinær jobb. Jobber 80 %.

Skrevet

Nei, dessverre så fungerer jeg ikke i jobb, men har et verv, det er jo en begynnelse. Kunne ønske jeg hadde og fungerte i jobb. 

Skrevet
2 timer siden, Lillemus skrev:

Hva er egentlig vitsen med å svare? De svarene som alltid kommer opp om man er så ærlig å svare at "ja, jeg har en fast jobb" så kommer det bare en rekke kommentarer som - "høres ut som et fullverdig liv", "men, men...", "vel, vel", "dere er vel misunnelige på oss som er trygda og kan slappe av hele dagen"... osv osv osv.

Tommel opp!!!!!!

Skrevet (endret)

Jeg har ikke jobb. Men jeg skulle gjerne hatt en liten jobb i nærområdet, eller aller helst hjemme. Blir ikke feit av å være uføretrygdet. Eller feit er jeg , men dollars mangler. Eller jeg har jo ikke dårlig råd, men jeg skulle gjerne hatt mere, slik att jeg kunne feks få mellomfinansiering, slik att jeg kunne flytte til hjembyen min.

Endret av Inner self
Skrevet

Vurderer få meg vta jobb, montere enkle ting med psykisk utviklingshemmede

Skrevet

Jeg ville trykke "liker" til dere som svarte, men fikk opp at jeg ikke fikk gi mere poeng i dag... Hm, er det poeng jeg gir? Jeg ville jo bare "like" 😊😊😊👍

Augusta Luise
Skrevet

Jeg jobber ja. Jeg elsker jobben min og er så glad og takknemlig for at jeg får jobbe.

Skrevet

Jeg går på aap. Ingen av punktene stemmer for meg. Jeg er ikke i tiltak, men er ikke uføretrygdet heller.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville trykke "liker" til dere som svarte, men fikk opp at jeg ikke fikk gi mere poeng i dag... Hm, er det poeng jeg gir? Jeg ville jo bare "like" 😊😊😊👍

Tar du ikke en og en? :lol:

Anonymkode: ea15a...55e

Skrevet

Håper NAV ringer meg i mårra ang VTA-jobb.....................

Skrevet

50 % jobb og 50 % AAP. 

Anonymkode: 415aa...347

Skrevet

Ikke jobb, ikke aap, ikke ufør, ikke i studie.. går bare å daffer hjemme.

Anonymkode: 3da12...217

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jobb, ikke aap, ikke ufør, ikke i studie.. går bare å daffer hjemme.

Anonymkode: 3da12...217

Hva lever du av?

Anonymkode: 067ea...43c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...