Gå til innhold

Lei av alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av alt jeg har lust til å dø for jeg klarer ikke å leve det jeg mener er et godt liv.

Jeg klarer ikke å være sosial jeg er dritt lei av stemmer hele dagen ,jeg klarer ikke å konsentrere meg om tv eller nett .Ikke orker jeg å kjøre noe i huset heller å mate bryr jeg meg ikke om .

Ikke vil jeg være sosial heller

Jeg vil hogge begge hendene av for de kjennes ikke ut som om de er mine da de ikke vil samarbeide med hjernen. 

Jeg kjenner ingen glede 

Jeg blir fort sint og flere ganger i dag har jeg hatt lyst til å drepe han jeg bor med fordi jeg blir så irritert på han .

Alt er håpløst og det vil aldri bli bedre .

Skal til behandleren  i morgen men vil ikke fortelle om dette redd jeg blir lagt inn på tvang eller kanskje det er best før jeg dreper meg selv eller skader noen andre.

Lei av hele livet.

Kan jeg fortelle dette uten å bli innlagt?  Det er ingen vits i det for jeg blir ikke bedre av det og medisiner vil jeg ikke ta for jeg venter på en åpenbaring fra høyere makter og de dritt medisinene sperrer kanalene

Anonymkode: 25705...4be

Skrevet

Du ber vel egentlig bare om å bli lagt inn nå, og det leses at du vil på tvang. 

Skulle ønske jeg hadde noen gode råd til deg, men vet ikke.

Når det meste kjennes håpløst er det ikke så lett å finne lyspunkter.

Men jeg utfordrer deg til når du står opp imorra; tenk på én positiv opplevelse du hadde i forrige uke. Trenger ikke være mer enn at du klarte gå på butikken eller at du dro på besøk, tok en god dusj, lekte med katten eller noe annet. Så tenker du på én positiv ting du skal gjøre for deg selv i løpet av dagen ; lang varm dusj, lage deg litt god mat, lese litt, bruke litt tid på YouTube-se noen klipp...vet ikke hva slags humor du har eller hvor gammel du er, men "Achmed the dead terrorist" og "happy tree friends"(obs- ganske grov humor)evt. raske menn- verdenshistorien på fem minutter eller andre småklipp.. Også anbefaler jeg deg å prøve finne ro, drukne frustrasjonene dine litt...mange har/har hatt samboere en kunne vridd huet av i perioder..

Du kan fortelle behandler hva du føler, men om du da blir innlagt aner jeg ikke. Hvis du har medisiner, burde du ta dem som foreskrevet! Du ser jo at livet ikke er bra nå...

Skrevet

Blir en tur på dps for noen dager dritt liv

Anonymkode: 25705...4be

Skrevet

det sperrer fra å se sammenhenger ment til deg personlig etc. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...