Gå til innhold

opplevde noe ekkelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld satt jeg i garasjen til foreldrene mine for å ta meg en røyk (får ikke røyke i huset) og da ristet materialene dems som ligger inntil veggen rett ved der jeg sitter. Det ristet godt og vi fant i ingenting som kunne forklare hvorfor det ristet. Var 2 gang ting skjedde der på samme dag. Ikke skjedd tidligere. Foreldrene mine har to katter, men de var innendørs da det skjedde. Begynner jo å lure på om det har begynt å rable helt for meg nå. Har eupf og muligens PTSD, men har aldri opplevd dette her før. Men jeg er jo såpass nyskjerrig at jeg skal ha meg røyk der igjen. Dette må jo sjekkes. 

Skrevet

Saumfarte garasjen for trodde det var et dyr, men fant ingenting. Klør meg litt i hodet for å si det mildt. Men redd det ble jeg ikke. Men lurer jo på om andre har opplevd lignende. Kan det ha vært et dyr jeg ikke fant eller begynner det å rable for meg? 

Skrevet
2 timer siden, aa-k-j skrev:

Saumfarte garasjen for trodde det var et dyr, men fant ingenting. Klør meg litt i hodet for å si det mildt. Men redd det ble jeg ikke. Men lurer jo på om andre har opplevd lignende. Kan det ha vært et dyr jeg ikke fant eller begynner det å rable for meg? 

Jeg har opplevd tidligere at sengen har ristet, flere ganger. Det er skikkelig ubehagelig. 

Skrevet
6 minutter siden, deepharmony skrev:

Kan være et lite jordskjelv....

Var ingenting annet som rista

Skrevet

Trenger ikke være det heller...bare en teori, jeg sier ikke at det var det :) men mange jordskjelv kjenner man ikke heller, kan bare se det på løse gjenstander o.l

Skrevet
31 minutter siden, deepharmony skrev:

Trenger ikke være det heller...bare en teori, jeg sier ikke at det var det :) men mange jordskjelv kjenner man ikke heller, kan bare se det på løse gjenstander o.l

Materialene er ganske tunge så ska mye til for at de rister. 

Skrevet
1 time siden, deepharmony skrev:

Da er det nok noen uante krefter :) 

Hehehe :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...