kovakova Skrevet 17. oktober 2016 Skrevet 17. oktober 2016 virker som behandleren/psykologen min har avsluttet, for han ringer meg ikke etter at jeg skrev meg ut og sa jeg ikke ville ha mer hjelp. Men telles det når det sies i mani da????????????? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. oktober 2016 Skrevet 17. oktober 2016 1 minutt siden, kovakova skrev: virker som behandleren/psykologen min har avsluttet, for han ringer meg ikke etter at jeg skrev meg ut og sa jeg ikke ville ha mer hjelp. Men telles det når det sies i mani da????????????? Ring han! Bare å hoppe i det. 0 Siter
kovakova Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Skrevet 17. oktober 2016 de bare MÅTTE jo ta fra meg lamictalen!!!!!!! er jo helt ustabil uten den!!! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 Skrevet 17. oktober 2016 1 minutt siden, kovakova skrev: de bare MÅTTE jo ta fra meg lamictalen!!!!!!! er jo helt ustabil uten den!!! Kanskje du skal ringe fastlegen Istedet, idag? Anonymkode: 59949...b7a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 Skrevet 17. oktober 2016 2 minutter siden, kovakova skrev: de bare MÅTTE jo ta fra meg lamictalen!!!!!!! er jo helt ustabil uten den!!! Hvorfor gjorde de det? Anonymkode: e4ff6...7c6 0 Siter
kovakova Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Skrevet 17. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal ringe fastlegen Istedet, idag? Anonymkode: 59949...b7a nei det tørr jeg ikke for hun forutså at dette skulle skje og var veldig streng på det, har skiftet fastlege og må vente til neste måned 0 Siter
kovakova Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Skrevet 17. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjorde de det? Anonymkode: e4ff6...7c6 fordi jeg var lagt inn med mani med psykose og den var lavt i speil, så de tenkte den ikke gjorde noe nytte for meg. men det gjør den TYDELIGVIS likevel! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.