ellen propellen Skrevet 17. oktober 2016 Skrevet 17. oktober 2016 har jobba imot borderline diagnosen lenge nå uten å nå gjennom hos behandler. så endelig fikk jeg god hjelp. to timer hos en dyktig psykolog spessialisert på personlighets forstyrrelser så var diagnosen borte!! hadde ikke tegn til noen personlighets forstyrrelse. hadde ikke mer symptomer enn mann i gata. da er endelig hoved fokus på bipolar 1 diagnosen å tinga rund det. godt å endelig bli hørt :-) 1 Siter
ellen propellen Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Skrevet 17. oktober 2016 hmmm... når jeg leser det jeg har skrevet så ser jeg at det kan tolkes veldig negativt. jeg har overhode ikke problemer med personlighets forstyrrelser. problemet mitt er at behandlingen for borderline og bipolar er veldig forskjellig. så lenge jeg hadde en feil diagnose så fikk jeg også feil behandling. 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 18. oktober 2016 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg tog'an som vi sier på Sørlandet 👏🏻 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.