AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 Skrevet 17. oktober 2016 Finnes det noen retningslinjer om hvor mye lithium bør reduseres i forhold til antall ibux som blir tatt. Jeg bruker fast 84 x 2 lithionit. Det er ikke fast bruk av ibux, så det varierer mye. Anonymkode: e9962...73a 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2016 Skrevet 17. oktober 2016 Det er dessverre ikke så enkle mekanismer ut og går at en kan lage en tabell for dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 Skrevet 18. oktober 2016 11 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er dessverre ikke så enkle mekanismer ut og går at en kan lage en tabell for dette. Det er kanskje tryggest å ta en pause med lithium nå da. Tok 3 ibux i går ettermiddag/kveld, og en i dag. Det blir sannsynligvis mange flere i løpet av dagen. Anonymkode: e9962...73a 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2016 Skrevet 18. oktober 2016 Det er kanskje det minst trygge du kan gjøre. Bråseponering av litium gir nesten alltid raskt tilbakefall. Dette må du diskutere med psykiateren din. antar det verken er første eller siste gang ibuxbehovet melder seg. 0 Siter
ISW Skrevet 18. oktober 2016 Skrevet 18. oktober 2016 Det finnes da en mengde andre smertestillende enn Ibux? Ville heller valgt et annet smertestillende enn å kutte ut en så viktig medisin? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 Skrevet 18. oktober 2016 23 minutter siden, issomethingwrong skrev: Det finnes da en mengde andre smertestillende enn Ibux? Ville heller valgt et annet smertestillende enn å kutte ut en så viktig medisin? Ibux er mest effektiv for denne type smerter. Jeg tar andre typer i tillegg. Men nå halverer jeg heller lithium istedenfor å ta pause så lenge jeg trenger ibux. Anonymkode: e9962...73a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.