Gå til innhold

Jeg er blitt utrygg på andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg utrygg på familie, venner og kollega. Det er skjedd noe i senere tid. Vet ikke om det er jeg som er blitt overfølsom, eller om jeg har gjort/ gjør eller sier dumme ting, eller noe som irriterer andre. Har ofte ønsker om å trekke meg helt inn i meg selv. Mitt eget skall, som gjør meg mindre sårbar.

Anonymkode: 83b9e...bdf

Gjest Kanuttius
Skrevet

Har det skjedd noe spesielt som har utløst dette? 

Hvorfor er det vanskelig å være med familien? Sier de noe til deg som du oppfatter negativt? Er du redd de skal se at du har det litt vanskelig nå?

Skrevet
7 timer siden, BamseLiten skrev:

Har det skjedd noe spesielt som har utløst dette? 

Hvorfor er det vanskelig å være med familien? Sier de noe til deg som du oppfatter negativt? Er du redd de skal se at du har det litt vanskelig nå?

Ingenting spesielt har skjedd. Men jeg kan være veldig skiftende fra å være glad og utadvent, til deprimert og innadvent. 

Gjest Kanuttius
Skrevet

Med hånda på hjertet, trives du egentlig på jobb? Jeg kjenner meg igjen i det å skifte mellom trygghet og uttrygghet, det er en del av min angst. Mister jeg tilliten til en person så kan de bre seg utover hele meg og virker inn på alt annet. Jeg Veldig sårbar for alt, fastlegen mener jeg er bipolar og at det er medvirkende årsak.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting spesielt har skjedd. Men jeg kan være veldig skiftende fra å være glad og utadvent, til deprimert og innadvent. 

Dette kjenner jeg også igjen. Jeg er bipolar 2, mest sannsynlig. Alltid vært ustabil i humør og sinnsstemning, og i perioder veldig var på andres signaler, kroppsspråk osv.. Utrolig slitsomt å ha det sånn :(

Skrevet
2 timer siden, BamseLiten skrev:

Med hånda på hjertet, trives du egentlig på jobb? Jeg kjenner meg igjen i det å skifte mellom trygghet og uttrygghet, det er en del av min angst. Mister jeg tilliten til en person så kan de bre seg utover hele meg og virker inn på alt annet. Jeg Veldig sårbar for alt, fastlegen mener jeg er bipolar og at det er medvirkende årsak.

Jeg har likt meg godt på jobb i mange år. Men ikke nå lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...