Gå til innhold

litium hjalp mot kaos i hodet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok 42 mg litium igår kveld og kaos i hjernen som hadde plaget meg i flere dager, mildnet betraktelig... placebo eller tilfeldig tro?

Skrevet
2 minutter siden, kovakova skrev:

Tok 42 mg litium igår kveld og kaos i hjernen som hadde plaget meg i flere dager, mildnet betraktelig... placebo eller tilfeldig tro?

Nei da er det vel sånn da! Flott det :) 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nok til at du bør gjenta forsøket.

Skrevet

ja blir å ta medisin fremover, og dra på trening daglig, kanskje gå en tur til kjøpesenteret hver kveld, 20 min hver vei. skjerpe meg md kostholdet.

Skrevet

vente på svar fra NAV ang praksisplass, må ha noe å gjøre på dagene,

Skrevet

psykologen ringte meg og ga time neste uke, så han har ikke kuttet meg ut tross min oppførsel, tror ikke han har fått epikrisen ennå ,for han visste ikke om jeg var ute fra sykehuset eller ikke. men da har jeg fremdeles han og det er stor lettelse

Skrevet

Ble svimmel på trening så avbrøt, tenkte det var tegn fra Gud at jeg må kjøpe inn laks og spise siden jeg har levd på fast food. Orker ikke at Gud styrer hodet mitt, så dro på apotek for å hente ut 5 mg abilify for å sakte øke til riktig dose. Bruker 10, skal bruke 20. 

Håper jeg ikke svikter meg selv ved å stenge ut Gud fra hodet mitt, men ser på det som mulig psykotisk symptom. Finnes Gud og han vil veilede meg burde han greid det tross 20 mg abilify. 

Gjest Kanuttius
Skrevet

Hvis Gud finnes så vil han være med deg, ikke  bestemme over deg. 

Skrevet
49 minutter siden, kovakova skrev:

Finnes Gud og han vil veilede meg burde han greid det tross 20 mg abilify. 

Beundringsverdig at du klarer å tenke så rasjonelt når du begynner å kjenne psykotiske symptomer. Faktisk litt av et gullkorn, og noe flere her inne med samme problematikk burde tenke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...