Inner self Skrevet 18. oktober 2016 Skrevet 18. oktober 2016 Ja, det er en måte å se det på. Jeg vet iallefall att gud ikke eksisterer for meg. Om han gjør det for andre, så er jeg rimelig sikker på att det sitter i psyken. Når man ser hva disse primitive livsfornektende religionene kristendommen og islam har utført av grusomheter både i fortid og nåtid, så blir det for meg totalt uinteressant å tro på en slik sadist. Alle mennesker tenker i forskjellig grad på sammenhenger mellom deres eget hode og noe større. Men abrahamske guder har ikke noe positivt å gi meg iallefall. Heldigvis er de bare noen skrøner. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 18. oktober 2016 Skrevet 18. oktober 2016 1 minutt siden, Inner self skrev: Ja, det er en måte å se det på. Jeg vet iallefall att gud ikke eksisterer for meg. Om han gjør det for andre, så er jeg rimelig sikker på att det sitter i psyken. Når man ser hva disse primitive livsfornektende religionene kristendommen og islam har utført av grusomheter både i fortid og nåtid, så blir det for meg totalt uinteressant å tro på en slik sadist. Alle mennesker tenker i forskjellig grad på sammenhenger mellom deres eget hode og noe større. Men abrahamske guder har ikke noe positivt å gi meg iallefall. Heldigvis er de bare noen skrøner. Jeg er ikke kristen men spirituell Tror ikke det har ført noe vondt med seg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg leste mye i bibelen/det gamle testamentet da jeg ville bli jøde, men la det fra meg da det ble helt uholdbart, kunne ikke gå god for at gud var sånn. Anonymkode: 8a57a...8d9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.