Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ble i dag oppringt av DPS og fikk beskjed om at legen på den ene døgnavdelingen vil ha en samtale med meg på torsdag. Fastlegen min sendte henvisning tidligere, men fikk avslag så jeg sendte klage samme dag jeg fikk avslaget i posten. Men hvorfor vil legen på døgnavdelingen snakke med meg tro? Tenker de innleggelse? Og jeg lurer på om kommunikasjonen til legene på DPS er noe dårlig da jeg skal til en overlege neste uke også det på DPS. Ikke misforstå, vil jo ha den hjelpen jeg kan få. 

Endret av aa-k-j
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I slike tilfeller ønsker en å gjøre en vurdering av tilstanden og alvorlighetsgrad for bedre å kunne avgjøre hva som er de beste tiltak videre.

Skrevet
39 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

I slike tilfeller ønsker en å gjøre en vurdering av tilstanden og alvorlighetsgrad for bedre å kunne avgjøre hva som er de beste tiltak videre.

OK takk for svar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...