Gå til innhold

Sterke opplevelser med lys.

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det holder ikke å føle seg frisk i en dag. Når du har følt deg frisk i kanskje et halvt år er du muligens frisk.

Anonymkode: fadf8...c49

Ok. Begynner å bli lei nå, vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Skrevet

Så lys som blinket i går kveld. Det var helt mørkt, jeg satt ved sjøen, og så blinket havet til meg. Det var fint :) rosa, hvitt og gult lys..men bare små blink...

Anonymkode: eddc7...d22

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Begynner å bli lei nå, vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Du kan jo prøve litt av ukeplanen jeg lagde til deg? 

Mange vil ha symptomer selv om de står på medisin, men det ville vært mye verre uten.

Håper du får en fin kveld 😊

Skrevet
3 minutter siden, Psykojenta skrev:

Du kan jo prøve litt av ukeplanen jeg lagde til deg? 

Mange vil ha symptomer selv om de står på medisin, men det ville vært mye verre uten.

Håper du får en fin kveld 😊

Takk likeså :)

Ja kan jo prøve den ukeplanen. Hvis det er sykdom vil jeg ikke ha det. 

Skrevet

Det er nok dessverre sykdom, men prøv å hvile og slappe av, lade batteriene litt. Kanskje føler du deg litt bedre imorra. Sykdommer viser seg gjerne litt oftere når man er sliten

Skrevet
4 minutter siden, Psykojenta skrev:

Det er nok dessverre sykdom, men prøv å hvile og slappe av, lade batteriene litt. Kanskje føler du deg litt bedre imorra. Sykdommer viser seg gjerne litt oftere når man er sliten

Ok. Men forstår det ikke, jeg var jo topp i går. Hørte på musikk hele dagen og sang for meg selv, brukte vel krefter på det da :( 

Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Bare lurer på hvorfor ikke?

Det har Laban akkurat svart på. 

Ellers: Er det noe vits i å svare deg? Du vil jo ikke høre? Alle- inkl NHD- svarer gang på gang at dette er sykdommen, men du har alltid et motsvar ala "dette er åndelig", "sykepleieren sa før en gang at..." osv. 

For siste gang fra meg- dette er ikke vanlig eller friskt, men symptom på sykdommen din. 

Skrevet
Akkurat nå, Kayia skrev:

Ellers: Er det noe vits i å svare deg? Du vil jo ikke høre? Alle- inkl NHD- svarer gang på gang at dette er sykdommen, men du har alltid et motsvar ala "dette er åndelig", "sykepleieren sa før en gang at..." osv. 

For siste gang fra meg- dette er ikke vanlig eller friskt, men symptom på sykdommen din. 

Jeg hører på dere jeg...

Skrevet
1 time siden, Kayia skrev:

Jeg vil høre på dere. Men mener dere at alt jeg opplever er sykt, bare fordi jeg har en psykoselidelse? Hvorfor er jeg så tiltrukket av det spirituelle da?

Skrevet

Men dere mener jo alle klarsynte og mediumer er syke...til og med snåsamannen? Som legen min har tro på? ALT er bare tull og tøys? Ikke vits i å diskutere med dere nei, dere er jo bare helt innenfor rammene. 

Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men dere mener jo alle klarsynte og mediumer er syke...til og med snåsamannen? Som legen min har tro på? ALT er bare tull og tøys? Ikke vits i å diskutere med dere nei, dere er jo bare helt innenfor rammene. 

Snåsamannen er i hvertfall funksjonsfrisk.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snåsamannen er i hvertfall funksjonsfrisk.

Ja det er han med flere, det finnes folk med evner. Om ikke jeg har det finnes det jo folk med evner. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er han med flere, det finnes folk med evner. Om ikke jeg har det finnes det jo folk med evner. 

Nei, det finnes folk som tror de har "evner".

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det finnes folk som tror de har "evner".

OMG. Stiller jeg på lik linje med dem?

Skrevet
50 minutter siden, stjernestøv skrev:

OMG. Stiller jeg på lik linje med dem?

Det vil jeg tro.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jeg tro.

Det ville vært en ære :) 

Dessverre tror jeg ikke det er sånn, da måtte jeg ha vært veldig oppegående. 

Skrevet
På 19.10.2016 den 20.07, stjernestøv skrev:

Hvorfor er jeg så tiltrukket av det spirituelle da?

Diagnosen din er schizoidaffektiv sant, og ett av symptomene for denne sykdommen er å ha vrangforestillinger. Når en person har vrangforestillingene oppfattes som som ikke er virkelig som virkelig. For deg virker derfor det spirituelle virkelig, og du vil gjerne overbevise andre om at dette er så virkelig som du selv opplever at det er. For oss som har fulgt deg noen år er det tydelig at jo sykere (dårligere medisinert) du er, jo mer virkelig er de spirituelle opplevelsene dine. Jeg skjønner at dette er vanskelig å både se og forstå for deg, og dette er nok en av dine store utfordringer. :) 

Skrevet
1 time siden, Kayia skrev:

Diagnosen din er schizoidaffektiv sant, og ett av symptomene for denne sykdommen er å ha vrangforestillinger. Når en person har vrangforestillingene oppfattes som som ikke er virkelig som virkelig. For deg virker derfor det spirituelle virkelig, og du vil gjerne overbevise andre om at dette er så virkelig som du selv opplever at det er. For oss som har fulgt deg noen år er det tydelig at jo sykere (dårligere medisinert) du er, jo mer virkelig er de spirituelle opplevelsene dine. Jeg skjønner at dette er vanskelig å både se og forstå for deg, og dette er nok en av dine store utfordringer. :) 

Ja det er vanskelig. Kanskje jeg flytter fokus når jeg blir bestemor, håper på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...