AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 Skrevet 19. oktober 2016 Hei, Jeg lurer på om det er vanlig å oppleve at en får mindre angst ettersom depresjonen forverrer seg. Jeg har PTSD, panikk-angst og depresjon. Depresjonen min har forverret seg de siste ukene, men det merkelige er at jeg også merker at jeg ikke har så ofte angst anfall. Det er som depresjonen har lagt seg som et lokk over angsten min og at jeg nesten er så utslitt at jeg ikke har energi til å ha angst. Jeg bare lurer på om dette er vanlig? Det oppleves veldig rart, for jeg føler at jeg absolutt har blitt sykere i det siste (selvmordstanker, klarer ikke jobbe, problemer med hygiene/mat/renhold etc) så hvorfor har angstsymptene blitt bedre?? Anonymkode: ea189...e60 0 Siter
mumfienoddy Skrevet 19. oktober 2016 Skrevet 19. oktober 2016 Som om at jeg skulle skrevet dette selv... Hvorfor? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 Skrevet 19. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg lurer på om det er vanlig å oppleve at en får mindre angst ettersom depresjonen forverrer seg. Jeg har PTSD, panikk-angst og depresjon. Depresjonen min har forverret seg de siste ukene, men det merkelige er at jeg også merker at jeg ikke har så ofte angst anfall. Det er som depresjonen har lagt seg som et lokk over angsten min og at jeg nesten er så utslitt at jeg ikke har energi til å ha angst. Jeg bare lurer på om dette er vanlig? Tror jeg ikke. Anonymkode: d2265...102 0 Siter
Psykojenta Skrevet 19. oktober 2016 Skrevet 19. oktober 2016 Om det er vanlig vet jeg ikke, men når jeg ble bedre av min depresjon økte angsten, får angstanfall jeg aldri har hatt problemer med før. Lurer på om depresjonen ble så dyp og kroppen så sliten at kroppen gikk inn i et annet modus. Håper du får flere svar 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. oktober 2016 Skrevet 19. oktober 2016 Det skjer ganske ofte når depresjonen blir alvorlig nok. Mange deprimerte klager over at de mister følelsene. "Nå klarer jeg ikke en gang å få angst", er noe jeg har hørt flere ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.