Gå til innhold

NHD/Hva tror du?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du orker å sitte på DOL og klage hele dagen, men å gå en liten tur order du ikke.

Hvor lenge tror du folk gidder å bruke tid på å svare deg når du gir faen i alle råd du får?

Anonymkode: 086e8...90c

Har gått nå og det var ubehagelig, veldig uvirkelig. Greit kan slutte å skrive her inne!!!!! 

Og nei jeg gir IKKE faen i alle råd!!! Det er bare ikke så lett!

Og dessuten...klager jeg? Det var jeg ikke klar over!

Endret av stjernestøv
Skrevet

Beklager å si det, men du vil nok kjenne det ubehagelig å gå tur den første tida. Psyken din er ikke vant til å være ute på tur, du trenger tilvenning på dette. Det er kjempeflott at du tar turen rundt sykehuset-det er MYE bedre med litt enn ingenting! Etterhvert kan du prøve å utvide litt. Men som sagt...du må nok stå i ubehaget ei lita stund...sånn er det for alle når det kommer til nye, ukjente og skremmende ting (skremmende som i at du ikke er vant til det ubehaget disse turene gir)

Heier på deg!!

Skrevet
2 minutter siden, Psykojenta skrev:

Beklager å si det, men du vil nok kjenne det ubehagelig å gå tur den første tida. Psyken din er ikke vant til å være ute på tur, du trenger tilvenning på dette. Det er kjempeflott at du tar turen rundt sykehuset-det er MYE bedre med litt enn ingenting! Etterhvert kan du prøve å utvide litt. Men som sagt...du må nok stå i ubehaget ei lita stund...sånn er det for alle når det kommer til nye, ukjente og skremmende ting (skremmende som i at du ikke er vant til det ubehaget disse turene gir)

Heier på deg!!

Takk for det :) 

Sa til sønnen min at jeg skulle ønske det fantes briller for å få frem virkeligheten, men det er vel det at jeg ikke er vant til det. Traff en kamerat fra dagsenteret og, kjekt det å prate med han mens jeg svimet. Og jeg vil ikke klage...så det er sagt. Jeg tror alt er som det skal være, men nå kan det hender jeg forandret meg...skal jo øke latuda. Er litt skremmende, får se hvordan det går. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...