Blomsterfluen Skrevet 20. oktober 2016 Skrevet 20. oktober 2016 Foreksempel hviss jeg skulle sett bestemor og eller hørt noen si noe i øret mitt men visst at det ikke var ekte, spessiellt når ingen andre såg og hørte det, er det da alikevel psykose? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. oktober 2016 Skrevet 20. oktober 2016 37 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Foreksempel hviss jeg skulle sett bestemor og eller hørt noen si noe i øret mitt men visst at det ikke var ekte, spessiellt når ingen andre såg og hørte det, er det da alikevel psykose? Jeg har ihvertfall tenkt "Herregud jeg er gal" når jeg hallusinerer. Og det tror jeg ikke er vanlig når man er psykotisk, da tror man ikke at man er gal. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Skrevet 20. oktober 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg har ihvertfall tenkt "Herregud jeg er gal" når jeg hallusinerer. Og det tror jeg ikke er vanlig når man er psykotisk, da tror man ikke at man er gal. Ok. Er det ikke noe psykisk galt med de som hallusinerer men vet at det bare er hallusinasjoner? Eller er det psykisk lidelse uten å ha psykose? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. oktober 2016 Skrevet 20. oktober 2016 1 minutt siden, Blomsterfluen skrev: Ok. Er det ikke noe psykisk galt med de som hallusinerer men vet at det bare er hallusinasjoner? Eller er det psykisk lidelse uten å ha psykose? Vet ikke helt jeg. Jeg vet jo at noen tolker ting som hallusinasjoner, selv om jeg har sett på det som noe ant. Jeg er klar over at mange mener det er hallusinasjoner og vrangforestillinger, men jeg har blitt kaldt psykotisk. Men du ga meg noe å tenke på der 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.