Gå til innhold

Spiller det noen rolle..latuda/NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo tatt latuda om kvelden, for det var det psykiateren skrev på pakken. Men i dag sa hun på apoteket at han hadde skrevet om morningen, ble litt forvirra da. "Om kvelden" sa jeg. "Ja du gjør det som er avtalt med legen" sa hun. Så jeg tok i kveld, og økte dosen til 74 mg. Det og var det hun på apoteket som sa, jeg kunne ta to på 37 mg for det ble 74. Hallo, det tenkte jeg jo ikke på. Men jeg lurer jo på, spiller det noen rolle om jeg tar latuda på kvelden eller morningen? 

Skrevet

Ifølge Felleskatalogen skal du helst ta den på kvelden og sammen med mat. Uten samtidig mat antas det at den vil være svakere

Skrevet
2 minutter siden, Psykojenta skrev:

Ifølge Felleskatalogen skal du helst ta den på kvelden og sammen med mat. Uten samtidig mat antas det at den vil være svakere

Ok, da er det rett. Tar den med mat, men følte jeg ble uvel nå etter jeg tok den. Men må vel regne med det i begynnelsen. 

Skrevet

Prøv å ikke kjenne etter når det er endringer. Du kjenner etter og grubler ved enhver forandring. Du sier sikkert at du ikke gjør det, men ubevisst er det mye som skjer. 😊

Skrevet
2 minutter siden, Psykojenta skrev:

Prøv å ikke kjenne etter når det er endringer. Du kjenner etter og grubler ved enhver forandring. Du sier sikkert at du ikke gjør det, men ubevisst er det mye som skjer. 😊

Ok, ble kvalm og, er veldig var for bivirkninger tror jeg. Men nå skal jeg prøve dette, høre på psykiatrien og se hvordan det går. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...