AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Kan det være at jeg egentlig har alvorlige personlighetsforstyrrelser? Før så gikk jeg til behandler ved DPS ukentlig, men nå er det bare fastlegen 3-4 ganger per år. Det virker som de har endret mening om meg. I dag så jeg en av psykiaterene ved DPS, og han så meg, men han så sint ut. Kanskje de bare ikke hadde kommet noen vei med å ta opp dette på nytt, for å endre trygdestønaden min. I alle fall så gidder jeg ikke gå til fastlegen mer. Anonymkode: f5840...954 0 Siter
Trine Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Ut ifra det du skriver her så er det ihvertfall ikke noe som tyder på alvorlig personlighetsforstyrrelse. Men med det sagt så skjønner jeg ikke sammenhengen i det du skriver her, så hva vet vel jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 1 hour ago, Trine said: Ut ifra det du skriver her så er det ihvertfall ikke noe som tyder på alvorlig personlighetsforstyrrelse. Men med det sagt så skjønner jeg ikke sammenhengen i det du skriver her, så hva vet vel jeg. Virker som de har endret mening om meg, at de nå mener at jeg er noe fælt, og ikke har krav på trygd. Anonymkode: f5840...954 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Psykiatere har ikke lov til å hilse på pasientene sine dersom de treffes på fritiden. Dersom du hadde villet at han skulle hilse, hadde du måttet hilse først. Jeg tviler på at han var sint på deg, han tittet nok bare litt ekstra på deg for å se om du ønsket å hilse eller ei. Dersom en pasient hilser, og psykiateren ikke legger merke til det, kan jo det i verste fall gjøre pasienten ekstra mer deprimert, og det vet han nok. Dersom han utvilsomt så sint ut hadde han kanskje bare hatt en dårlig dag, type kjemperegning i postkassa fordi kloakkledningen hadde sprunget lekk i den splitter nyoppussede kjellerstua. Shit happens, også for psykiatere. Anonymkode: b6a39...cfe 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 8 minutes ago, AnonymBruker said: Psykiatere har ikke lov til å hilse på pasientene sine dersom de treffes på fritiden. Dersom du hadde villet at han skulle hilse, hadde du måttet hilse først. Jeg tviler på at han var sint på deg, han tittet nok bare litt ekstra på deg for å se om du ønsket å hilse eller ei. Dersom en pasient hilser, og psykiateren ikke legger merke til det, kan jo det i verste fall gjøre pasienten ekstra mer deprimert, og det vet han nok. Dersom han utvilsomt så sint ut hadde han kanskje bare hatt en dårlig dag, type kjemperegning i postkassa fordi kloakkledningen hadde sprunget lekk i den splitter nyoppussede kjellerstua. Shit happens, også for psykiatere. Anonymkode: b6a39...cfe Det er ikke bare det. På slutten av tiden på DPS fikk jeg bare komme hvis det var noe "akutt", så jeg skrev meg likesågodt ut. Men så søkte jeg på gruppeterapi, men fikk avslag samme dagen som jeg var til fastlegen. Og hvordan fastlegen oppfører seg. Hvordan hele "samfunnet" oppfører seg, egentlig. Anonymkode: f5840...954 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare det. På slutten av tiden på DPS fikk jeg bare komme hvis det var noe "akutt", så jeg skrev meg likesågodt ut. Men så søkte jeg på gruppeterapi, men fikk avslag samme dagen som jeg var til fastlegen. Det er nok fordi de mente at videre behandling ikke hadde virkning, ikke at du ikke er psyk. Anonymkode: 57a98...5a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 23 minutes ago, AnonymBruker said: Det er nok fordi de mente at videre behandling ikke hadde virkning, ikke at du ikke er psyk. Anonymkode: 57a98...5a3 Mulig det, men syns det er rart med denne "natt og dag" behandlingen. Er vel fordi jeg byttet behandler sikkert. Anonymkode: f5840...954 0 Siter
Trine Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker som de har endret mening om meg, at de nå mener at jeg er noe fælt, og ikke har krav på trygd. Anonymkode: f5840...954 Hvorfor tror du det? Fordi du syns psykiateren så sint ut? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 37 minutes ago, Trine said: Hvorfor tror du det? Fordi du syns psykiateren så sint ut? Det er bare ett eksempel, på det at de ikke vil ha noe mer med meg å gjøre. Og det har kanskje en grunn. Anonymkode: f5840...954 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Men er sikkert bare psykdom. Jeg føler meg ikke bra. Anonymkode: f5840...954 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare ett eksempel, på det at de ikke vil ha noe mer med meg å gjøre. Og det har kanskje en grunn. Anonymkode: f5840...954 Du får bestille utskrift av journalen. Anonymkode: 57a98...5a3 0 Siter
Trine Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare ett eksempel, på det at de ikke vil ha noe mer med meg å gjøre. Og det har kanskje en grunn. Anonymkode: f5840...954 Det var et veldig dårlig eksempel. 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er sikkert bare psykdom. Jeg føler meg ikke bra. Anonymkode: f5840...954 Det har du nok helt rett i! Psykiateren er ikke sint på deg og du har en psykdom som får deg til å tenke veldig rart. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at jeg egentlig har alvorlige personlighetsforstyrrelser? Før så gikk jeg til behandler ved DPS ukentlig, men nå er det bare fastlegen 3-4 ganger per år. Det virker som de har endret mening om meg. I dag så jeg en av psykiaterene ved DPS, og han så meg, men han så sint ut. Kanskje de bare ikke hadde kommet noen vei med å ta opp dette på nytt, for å endre trygdestønaden min. I alle fall så gidder jeg ikke gå til fastlegen mer. Anonymkode: f5840...954 Du har i alle fall en velutviklet fantasi som kan legge såpass mye i et blikk:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 43 minutes ago, cathlin said: Du har i alle fall en velutviklet fantasi som kan legge såpass mye i et blikk:-) Det var bare et eksempel på noe større... skjønner ikke at det er sånn enten/eller med "tilbudet", det er rart. Anonymkode: f5840...954 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 1 hour ago, AnonymBruker said: Du får bestille utskrift av journalen. Anonymkode: 57a98...5a3 Ja det skal jeg ringe etter til uka. Anonymkode: f5840...954 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var bare et eksempel på noe større... skjønner ikke at det er sånn enten/eller med "tilbudet", det er rart. Anonymkode: f5840...954 Egentlig ikke. Anonymkode: 57a98...5a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 4 minutes ago, AnonymBruker said: Egentlig ikke. Anonymkode: 57a98...5a3 Forklar. Er det fordi man har blitt parkert på trygd? Anonymkode: f5840...954 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forklar. Er det fordi man har blitt parkert på trygd? Anonymkode: f5840...954 Det kan være en grunn. Men hovedgrunnen er nok knappe ressurser og kost/resultat analyse. De mener nok at videre "behandling" ikke vil ha stor virkning, så da prioriterer de nok mer "trengende". Anonymkode: 57a98...5a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 4 minutes ago, AnonymBruker said: Det kan være en grunn. Men hovedgrunnen er nok knappe ressurser og kost/resultat analyse. De mener nok at videre "behandling" ikke vil ha stor virkning, så da prioriterer de nok mer "trengende". Anonymkode: 57a98...5a3 Ja, det er vel bare så enkelt som det. Gitt opp. Anonymkode: f5840...954 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 Skrevet 22. oktober 2016 Hvorfor er ikke dette slettet? Anonymkode: f5840...954 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.