Gå til innhold

Vrangforestilling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute med sønnen min og spiste i dag, fikk for meg at maten var forgiftet og at de skulle sperre oss inne. Tross dette spiste jeg maten og ble veldig urolig, dette ser jeg er en vrangforestilling. Det betyr vel at jeg har sykdomsinnsikt? Kan det være økingen av latuda som gjør dette? Har ikke følt meg bra i dag...

Skrevet

Logg deg av nettet og gjør noe mer konstruktivt enn å sitte her inne.. Nå har du vært her HELE uka. God helg!

Anonymkode: 55ea4...056

Skrevet
30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Var ute med sønnen min og spiste i dag, fikk for meg at maten var forgiftet og at de skulle sperre oss inne. Tross dette spiste jeg maten og ble veldig urolig, dette ser jeg er en vrangforestilling. Det betyr vel at jeg har sykdomsinnsikt? Kan det være økingen av latuda som gjør dette? Har ikke følt meg bra i dag...

Ja, det betyr at du har sykdomsinnsikt, men du blir ikke bedre av å sitte her inne å diskutere alle vonter. Gå en tur!

Anonymkode: eb373...f7b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det betyr at du har sykdomsinnsikt, men du blir ikke bedre av å sitte her inne å diskutere alle vonter. Gå en tur!

Anonymkode: eb373...f7b

Ja er glad jeg har det da :) Orker ikke gå tur i dag.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...