stjernestøv Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Var ute med sønnen min og spiste i dag, fikk for meg at maten var forgiftet og at de skulle sperre oss inne. Tross dette spiste jeg maten og ble veldig urolig, dette ser jeg er en vrangforestilling. Det betyr vel at jeg har sykdomsinnsikt? Kan det være økingen av latuda som gjør dette? Har ikke følt meg bra i dag... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Logg deg av nettet og gjør noe mer konstruktivt enn å sitte her inne.. Nå har du vært her HELE uka. God helg! Anonymkode: 55ea4...056 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 30 minutter siden, stjernestøv skrev: Var ute med sønnen min og spiste i dag, fikk for meg at maten var forgiftet og at de skulle sperre oss inne. Tross dette spiste jeg maten og ble veldig urolig, dette ser jeg er en vrangforestilling. Det betyr vel at jeg har sykdomsinnsikt? Kan det være økingen av latuda som gjør dette? Har ikke følt meg bra i dag... Ja, det betyr at du har sykdomsinnsikt, men du blir ikke bedre av å sitte her inne å diskutere alle vonter. Gå en tur! Anonymkode: eb373...f7b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det betyr at du har sykdomsinnsikt, men du blir ikke bedre av å sitte her inne å diskutere alle vonter. Gå en tur! Anonymkode: eb373...f7b Ja er glad jeg har det da Orker ikke gå tur i dag..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.