Gå til innhold

oppstart wellbutrin og svangerskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har nettopp fått skrevet ut wellbutrin 150mg av fastlegen min, men etter å ha lest pakningsvedlegget ble jeg veldig usikker på om jeg kan ta de. Står blant annet at de ikke skal brukes under svangerskap. Jeg er ikke gravid nå, men jeg prøver. Kontaktet fastlegen min og han sa at jeg IKKE burde gå på disse når jeg prøvde å bli gravid, glemte å opplyse legen min om dette når jeg hadde time hos han.....jeg sliter med alvorlig depresjon og er litt desperat nå etter å bli bedre, derfor valgte jeg å begynne på medisiner. Legen har sendt henvisning til psykiatrisk behandling, men det tar nok en stund før jeg får time, og jeg orker ikke å vente lengre på å bli bedre.....Hvor farlig er det egentlig å bruke disse tablettene når en prøver å bli gravid og i et eventuelt svangerskap? Vært inne på relis.no og lest litt, og det virket som det ikke var så veldig farlig å bruke disse tablettene, men det beste er selvfølgelig ikke å bruke noen medikamenter.

Kvinne 41

Anonymkode: 19e1a...956

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...