Gå til innhold

Være et godt menneske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva legger du i å være et godt menneske? Vil du si det er avhengig av hvilke ressurser en har?

Skrevet

Et godt menneske tenker jeg er et menneske som prøver så godt det kan å være hyggelig, høflig, hjelpsom og aksepterende.

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Et godt menneske tenker jeg er et menneske som prøver så godt det kan å være hyggelig, høflig, hjelpsom og aksepterende.

Tenker du det er et krav til at man klarer å være de tingene? Eller er det virkelig nok at man prøver, selv om man ikke greier det

Skrevet
27 minutter siden, umakenverdt skrev:

Tenker du det er et krav til at man klarer å være de tingene? Eller er det virkelig nok at man prøver, selv om man ikke greier det

Jeg tenker at det er nok at man prøver. Noen ganger får man det til, andre ganger får man det ikke til. Hva av dette er det du mener du ikke får til?

Skrevet
15 minutter siden, Trine skrev:

Jeg tenker at det er nok at man prøver. Noen ganger får man det til, andre ganger får man det ikke til. Hva av dette er det du mener du ikke får til?

Nei, det er litt sånn, av og til får jeg det bedre til enn andre ganger... Men det er absolutt ikke alltid jeg får det til.

Skrevet
1 time siden, umakenverdt skrev:

Nei, det er litt sånn, av og til får jeg det bedre til enn andre ganger... Men det er absolutt ikke alltid jeg får det til.

Jeg tenker ihvertfall på deg som et godt menneske. Du sender f.eks en melding når du forstår at jeg ikke har det bra. Det er veldig hyggelig av deg :)

Skrevet
48 minutter siden, Trine skrev:

Jeg tenker ihvertfall på deg som et godt menneske. Du sender f.eks en melding når du forstår at jeg ikke har det bra. Det er veldig hyggelig av deg :)

:) Jeg vil i alle fall prøve å være et godt menneske, men det er ikke alltid jeg tror jeg får det til. Men takk! 

Skrevet
3 minutter siden, umakenverdt skrev:

:) Jeg vil i alle fall prøve å være et godt menneske, men det er ikke alltid jeg tror jeg får det til. Men takk! 

Ingen kan være gode hele tiden, det er umenneskelig ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...