umakenverdt Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Hva legger du i å være et godt menneske? Vil du si det er avhengig av hvilke ressurser en har? 0 Siter
Trine Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Et godt menneske tenker jeg er et menneske som prøver så godt det kan å være hyggelig, høflig, hjelpsom og aksepterende. 1 Siter
umakenverdt Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Et godt menneske tenker jeg er et menneske som prøver så godt det kan å være hyggelig, høflig, hjelpsom og aksepterende. Tenker du det er et krav til at man klarer å være de tingene? Eller er det virkelig nok at man prøver, selv om man ikke greier det 0 Siter
Trine Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 27 minutter siden, umakenverdt skrev: Tenker du det er et krav til at man klarer å være de tingene? Eller er det virkelig nok at man prøver, selv om man ikke greier det Jeg tenker at det er nok at man prøver. Noen ganger får man det til, andre ganger får man det ikke til. Hva av dette er det du mener du ikke får til? 0 Siter
umakenverdt Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Skrevet 21. oktober 2016 15 minutter siden, Trine skrev: Jeg tenker at det er nok at man prøver. Noen ganger får man det til, andre ganger får man det ikke til. Hva av dette er det du mener du ikke får til? Nei, det er litt sånn, av og til får jeg det bedre til enn andre ganger... Men det er absolutt ikke alltid jeg får det til. 0 Siter
Trine Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 1 time siden, umakenverdt skrev: Nei, det er litt sånn, av og til får jeg det bedre til enn andre ganger... Men det er absolutt ikke alltid jeg får det til. Jeg tenker ihvertfall på deg som et godt menneske. Du sender f.eks en melding når du forstår at jeg ikke har det bra. Det er veldig hyggelig av deg 1 Siter
umakenverdt Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Skrevet 21. oktober 2016 48 minutter siden, Trine skrev: Jeg tenker ihvertfall på deg som et godt menneske. Du sender f.eks en melding når du forstår at jeg ikke har det bra. Det er veldig hyggelig av deg Jeg vil i alle fall prøve å være et godt menneske, men det er ikke alltid jeg tror jeg får det til. Men takk! 0 Siter
Trine Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 3 minutter siden, umakenverdt skrev: Jeg vil i alle fall prøve å være et godt menneske, men det er ikke alltid jeg tror jeg får det til. Men takk! Ingen kan være gode hele tiden, det er umenneskelig 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.