Anonymesen Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg føler at fargen på ting endres. Feks om jeg ser på ansiktet til folk er de endret i farge Andre symptomen er at ting og flekker blir forsterker altså at jeg begynner å stirre på flekker Tredje er at jeg får angst og blir skikkelig forvirret. Veldig vanskelig å snakke Hva i all verden kan dette være? Dette er ekstremt skummelt 0 Siter
Anonymesen Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Skrevet 21. oktober 2016 Har gråtet masse. Tørr nesten å ikke gjøre noe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg synes det er rart at du ikke får tilbud om en lengre innleggelse hvor du utredes og observeres skikkelig. Da burde man komme fram til riktig diagnose og gi deg riktig behandling. Kan du ikke be fastlegen din om å søke deg inn på en slik innleggelses-/utredningsperiode? Anonymkode: 8c379...cbc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.