Gå til innhold

NHD- Hvordan gjøre vondt bra igjen..? Medisin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld tok jeg 11.25 mg Imovane. Ble ruset og tok en halv til, altså 15 mg tilsammen. I dag har jeg så vondt i meg, føler at jeg mister kontrollen over medisininntaket og har dårlig følelse i dag "fyllenerver", men verst er nok den dårlige samvittigheten overfor Imovanebruken.. Hva kan jeg gjøre, tenke og si til meg selv for å gjøre vondt bra igjen? 

Anonymkode: 47eb4...439

Skrevet

Noen råd? Har det slik i dag og..

Anonymkode: 47eb4...439

Skrevet

At du ikke kan få gjort noe med fortiden, og at det ikke fører noen ting godt med seg å "rive av seg hue" for noe man har gjort.

Men at man lærer til neste gang. Nå vet du at du får en dårlig følelse av å ta feil dose, og da gjør du ikke det igjen, selv om det kan føles bra der og da.

"Case closed" tenker jeg - fokus på hvordan denne dagen kan bli best mulig. 

Skrevet

Har du absinenser? Mitt råd er å trappe ned til den dosen du skal stå på fast, for å få kontroll over medisinen igjen. Der må du være litt hard med deg selv og for å få det til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...