AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 I går kveld tok jeg 11.25 mg Imovane. Ble ruset og tok en halv til, altså 15 mg tilsammen. I dag har jeg så vondt i meg, føler at jeg mister kontrollen over medisininntaket og har dårlig følelse i dag "fyllenerver", men verst er nok den dårlige samvittigheten overfor Imovanebruken.. Hva kan jeg gjøre, tenke og si til meg selv for å gjøre vondt bra igjen? Anonymkode: 47eb4...439 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 Skrevet 23. oktober 2016 Noen råd? Har det slik i dag og.. Anonymkode: 47eb4...439 0 Siter
ISW Skrevet 23. oktober 2016 Skrevet 23. oktober 2016 At du ikke kan få gjort noe med fortiden, og at det ikke fører noen ting godt med seg å "rive av seg hue" for noe man har gjort. Men at man lærer til neste gang. Nå vet du at du får en dårlig følelse av å ta feil dose, og da gjør du ikke det igjen, selv om det kan føles bra der og da. "Case closed" tenker jeg - fokus på hvordan denne dagen kan bli best mulig. 1 Siter
Elisabeth36 Skrevet 23. oktober 2016 Skrevet 23. oktober 2016 Har du absinenser? Mitt råd er å trappe ned til den dosen du skal stå på fast, for å få kontroll over medisinen igjen. Der må du være litt hard med deg selv og for å få det til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.