AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Hei. Jeg har BP1, og sliter for tiden med depresjon og angst. I disse dager tåler jeg svært lite av ytre påkjenninger, og får i blant skrikeanfall. Det som skjer er at jeg blir stresset, eller fortvilet for noe, og uten at jeg velger det/bestemmer meg for det, så begynner jeg å skrike ukontrollert så høyt jeg kan (type høye jenteskrik). Det kommer flere skrik på rad, på hvert utpust uten pause. Jeg kan ikke forhindre skrikingen, den kommer fra et annet sted i meg enn jeg kan kontrollere. Etterpå har jeg sårt stemmebånd, og tenker at nå holder jeg på å bli helt gæærn. Skammer meg etterpå. Hva er egentlig dette? Har det noe fagbegrep, eller har du vært borti det før? Anonymkode: 10f86...4a8 0 Siter
kovakova Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg har bp1 og har opplevd det samme når smerten er for stor. Har ligget i sengen og plutselig bare begynner kroppen og hyle så naboene hører det. Fikk heldigvis litium 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 Skrevet 23. oktober 2016 På 21.10.2016 den 21.09, kovakova skrev: Jeg har bp1 og har opplevd det samme når smerten er for stor. Har ligget i sengen og plutselig bare begynner kroppen og hyle så naboene hører det. Fikk heldigvis litium Hmm, interessant. Jeg går på litium, men vet ikke om det funker... Anonymkode: 10f86...4a8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 Skrevet 24. oktober 2016 19 timer siden, kovakova skrev: funker bra for meg Tok det lang tid før effekten kom? Anonymkode: 10f86...4a8 0 Siter
kovakova Skrevet 24. oktober 2016 Skrevet 24. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok det lang tid før effekten kom? Anonymkode: 10f86...4a8 Litium hjelper meg umiddelbart på riktig dose 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.