Gå til innhold

NHD Ukontrollert skriking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har BP1, og sliter for tiden med depresjon og angst. I disse dager tåler jeg svært lite av ytre påkjenninger, og får i blant skrikeanfall. Det som skjer er at jeg blir stresset, eller fortvilet for noe, og uten at jeg velger det/bestemmer meg for det, så begynner jeg å skrike ukontrollert så høyt jeg kan (type høye jenteskrik). Det kommer flere skrik på rad, på hvert utpust uten pause. Jeg kan ikke forhindre skrikingen, den kommer fra et annet sted i meg enn jeg kan kontrollere. Etterpå har jeg sårt stemmebånd, og tenker at nå holder jeg på å bli helt gæærn. Skammer meg etterpå. Hva er egentlig dette?  Har det noe fagbegrep, eller har du vært borti det før? 

Anonymkode: 10f86...4a8

Skrevet

Jeg har bp1 og har opplevd det samme når smerten er for stor. Har ligget i sengen og plutselig bare begynner kroppen og hyle så naboene hører det. Fikk heldigvis litium

Skrevet
På 21.10.2016 den 21.09, kovakova skrev:

Jeg har bp1 og har opplevd det samme når smerten er for stor. Har ligget i sengen og plutselig bare begynner kroppen og hyle så naboene hører det. Fikk heldigvis litium

Hmm, interessant. Jeg går på litium, men vet ikke om det funker...

Skrevet
19 timer siden, kovakova skrev:

funker bra for meg

Tok det lang tid før effekten kom?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok det lang tid før effekten kom?

Litium hjelper meg umiddelbart på riktig dose

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...