Gå til innhold

Kan dette være en depresjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå slitt i et par år med likegyldighet. Jeg føler ikke glede og heller ikke sorg. Min kjære bestemor døde for ca 2 år siden. Jeg gråt ikke en eneste gang. Jeg har en kollega på jobben som fortalte at han hadde en dødelig sykdom men jeg følte ikke at jeg ble lei meg på hans vegne. Jeg fikk en sønn for 2 år siden, han gir meg glede og får vondt i mammahjertet når han er syk og slike ting. Men jeg føler ikke så mye som jeg vil føle!! Jeg er egentlig et følelsesmennekse som gråter med andre som har det vondt, som ler av ting som er morsomt, som smiler og virkelig føler glede når det er noe å glede seg over. Tror ingen klarer å se det. Jeg klarer å skjule det under et smilene ansikt og en falsk latter som høres ekte ut. Jeg savner virkelig å ha følelser...Nå føler jeg meg tom, likegyldig, sliten og trøtt. Jeg har økonomiske problemer og ser ingen utvei der heller..føler meg lost, jeg har også blitt så treig, tiltaksløs og irritabel. Jeg har virkelig ikke råd til å dra til psykolog men føler at jeg trenger hjelp. Noen tips? 

Anonymkode: ad44c...662

Skrevet

Anhedoni ?

Hvis du ikke har råd til psykolog, kan du få hjelp hos NAV eller Barnevernet til frikortet er fylt.

Først må du via fastlegen . Kanskje er h*n god nok å samtale med? Jeg har fått mye hjelp hos min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...