Gå til innhold

NHD-konsentrasjonsvansker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden torsdag vært innlagt på brukerstyrt plass og prøver å finne roen samtidig som jeg er sosial med de andre. Vi strikker og ler, men siden fredags kveld har konsentrasjonen min vært noe dårlig. Dårligere en noen gang. Klarer ikke konsentrere meg om TV, strikking eller sying. Syr på et bilde av og til og i dag klarte jeg å blande fargene. Har blandet pf med paranoia, ustabile og umodne trekk (uten at jeg bryr meg så mye om det). Skal snakke med legen i morgen, men er det noe poeng i å fortelle om de konsentrasjonsvanskene? Kan legen gjøre noe? Noe jeg kan gjøre selv for å bedre det? Skal hjem på tirsdag og vil jo helst hjem da også. Borte bra, men hjemme best sier jeg. Hadde satt pris på svar.

Skrevet
2 timer siden, aa-k-j skrev:

Har siden torsdag vært innlagt på brukerstyrt plass og prøver å finne roen samtidig som jeg er sosial med de andre. Vi strikker og ler, men siden fredags kveld har konsentrasjonen min vært noe dårlig. Dårligere en noen gang. Klarer ikke konsentrere meg om TV, strikking eller sying. Syr på et bilde av og til og i dag klarte jeg å blande fargene. Har blandet pf med paranoia, ustabile og umodne trekk (uten at jeg bryr meg så mye om det). Skal snakke med legen i morgen, men er det noe poeng i å fortelle om de konsentrasjonsvanskene? Kan legen gjøre noe? Noe jeg kan gjøre selv for å bedre det? Skal hjem på tirsdag og vil jo helst hjem da også. Borte bra, men hjemme best sier jeg. Hadde satt pris på svar.

Klart du skal ta de opp med legen....

Skrevet
28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Klart du skal ta de opp med legen....

Har iallfall sagt det til kontaktperson jeg har. 

Skrevet

Men er jo usikker på om kontaktperson sier noe til legen om det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...