Gå til innhold

Når familien snur ryggen til deg etter selvmordsforsøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker at familiemedlemmer som reagerer ved å slette deg på facebook etter et selvmordsforsøk; de er ikke verdt å ha i livet sitt uansett. En sånn handling sier mer om de enn om deg. Shake it off! Det der er ikke noe du skal tenke på.

Anonymkode: abac0...3d2

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja dette var et flott svar.  Tusen takk. Dette svaret var det jeg trengte 🙂Har forøvrig slettet min profil på Facebook da legen også anbefallte det da jeg var på sykehuset.  Tar en dag av gangen nå. 

Anonymkode: 9cff1...c94

Så bra :), du høres lur ut. Klem

Anonymkode: 2aad1...0bf

Skrevet (endret)
På 24.10.2016 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Du har jo både familie, venner og jobb. Likevel føler du deg ensom og at ingen er glad i deg. Kanskje du bør prøve Tinder, få deg ett ligg eller noe som lyser opp tilværelsen?

Kanskje løsningen er å bytte medisiner eller kutte de helt ut.

Anonymkode: 346df...665

Dette svaret hadde liksom absolutt alt. Sånn i småsarkastisk forstand.

For det første påpeker du (feilaktig) ovenfor en person som for en uke siden prøvde å ta livet sitt at det egentlig ikke er synd på deg.

For det andre forteller du en kvinne som sliter veldig at hun "bør få seg et ligg".

For det tredje ber du en deprimert/suicidal person om å kutte ut medisinene.

Du har virkelig skjønt det, altså.........

Endret av issomethingwrong

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...