AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg tenker at familiemedlemmer som reagerer ved å slette deg på facebook etter et selvmordsforsøk; de er ikke verdt å ha i livet sitt uansett. En sånn handling sier mer om de enn om deg. Shake it off! Det der er ikke noe du skal tenke på. Anonymkode: abac0...3d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 Skrevet 25. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja dette var et flott svar. Tusen takk. Dette svaret var det jeg trengte 🙂Har forøvrig slettet min profil på Facebook da legen også anbefallte det da jeg var på sykehuset. Tar en dag av gangen nå. Anonymkode: 9cff1...c94 Så bra , du høres lur ut. Klem Anonymkode: 2aad1...0bf 0 Siter
ISW Skrevet 26. oktober 2016 Skrevet 26. oktober 2016 (endret) På 24.10.2016 den 21.28, AnonymBruker skrev: Du har jo både familie, venner og jobb. Likevel føler du deg ensom og at ingen er glad i deg. Kanskje du bør prøve Tinder, få deg ett ligg eller noe som lyser opp tilværelsen? Kanskje løsningen er å bytte medisiner eller kutte de helt ut. Anonymkode: 346df...665 Dette svaret hadde liksom absolutt alt. Sånn i småsarkastisk forstand. For det første påpeker du (feilaktig) ovenfor en person som for en uke siden prøvde å ta livet sitt at det egentlig ikke er synd på deg. For det andre forteller du en kvinne som sliter veldig at hun "bør få seg et ligg". For det tredje ber du en deprimert/suicidal person om å kutte ut medisinene. Du har virkelig skjønt det, altså......... Endret 26. oktober 2016 av issomethingwrong 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.