Gå til innhold

Antipsykotisk mot derealisasjon nhd og andre plis svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på ad og det går bedre. Men av og til går det veldig opp og ned. Spørsmålet er om ap kan hjelpe isåfall hvilke dose og medisin?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har vel svart på dette før. En må bare prøve et AP og se hvordan det går. AP har ikke dereslisasjon som indikasjon  kanskje hjelper det, kanskje ikke. Kun et forsøk kan bringe deg nærmere svaret. 

Skrevet
21 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Jeg har vel svart på dette før. En må bare prøve et AP og se hvordan det går. AP har ikke dereslisasjon som indikasjon  kanskje hjelper det, kanskje ikke. Kun et forsøk kan bringe deg nærmere svaret. 

Hva med AD er det mot derealisasjon?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det finnes ikke medisiner spesifikt mot derealisasjon. 

Som sagt i minst to tidligere svar, prøver en å medisinere mot grunnlidelsen. Hos deg har jeg forstått at en mener det er panikklidelse. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...