Blomsterfluen Skrevet 24. oktober 2016 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg har det med å spørre mine rivaler på dagtilbudet om ting jeg lurer på, eller stumme passienter i psyk om hhelp til å finne matsalen, fordi jeg glemmer å se hvilke person det er. Så skammer jeg meg etterpå fordi jeg hadde jo bestemt meg å ikke prate med å holde meg unna hun på dagtilbudet. (Hunsom ble sint da pinnadyrene klatret på koppen hennes). 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Skrevet 24. oktober 2016 Er det idiotisk å gjøre sån som jeg gjorde her? 0 Siter
Trine Skrevet 24. oktober 2016 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg syns ikke det er dumt at du spør hun som ble sint på deg om ting. Det er jo egentlig en god egenskap å klare å prate med folk som har blitt sinte på deg. Å spørre stumme mennesker om noe er vel egentlig bare litt meningsløst ettersom du ikke kommer til å få noe svar. Men jeg tror det er vanlig for autister å ikke se den man prater med. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.