AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 Skrevet 25. oktober 2016 Er det slik med bipolar depresjon at en gjerne kan virke tilsynelatende oppegående for andre? At en kan smile, le, prate med folk, gjøre sine plikter og oppgaver, dog med mye energibruk. Jeg bruker mye krefter på å fremstå som "normal" til tross for det jeg vil kalle tung depresjon. Er det vanlig? Anonymkode: 2d3ab...96b 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 25. oktober 2016 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg har bipolar 1, og for meg kan en depresjon arte seg litt forskjellig. Typisk er den triste depresjonsfølelsen/stemningen, i tillegg til manglende interesse, håpløshetstanker, pessimisme og dødstanker. Jeg kan være slik og fungere greit i jobb eller på skole. Kan fake ganske lenge uten at noen trenger merke noe. -Men når det blir mer alvorlig så merkes det, og det fungerer ikke lenger å fake. - Men enig med deg. Har vært alvorlig deprimert og klart å spille "nødveninge roller" utenfor hjemmet. 0 Siter
ISW Skrevet 25. oktober 2016 Skrevet 25. oktober 2016 11 minutter siden, franklyscarlet skrev: Jeg har bipolar 1, og for meg kan en depresjon arte seg litt forskjellig. Typisk er den triste depresjonsfølelsen/stemningen, i tillegg til manglende interesse, håpløshetstanker, pessimisme og dødstanker. Jeg kan være slik og fungere greit i jobb eller på skole. Kan fake ganske lenge uten at noen trenger merke noe. -Men når det blir mer alvorlig så merkes det, og det fungerer ikke lenger å fake. - Men enig med deg. Har vært alvorlig deprimert og klart å spille "nødveninge roller" utenfor hjemmet. Synes du er kjempeflink til å bidra på forumet! Spesielt siden du også har det så vanskelig som du har det. Håper det snart går bedre med deg og at du får god hjelp 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 25. oktober 2016 Skrevet 25. oktober 2016 6 minutter siden, issomethingwrong skrev: Synes du er kjempeflink til å bidra på forumet! Spesielt siden du også har det så vanskelig som du har det. Håper det snart går bedre med deg og at du får god hjelp Takk, så hyggelig av deg. 0 Siter
kovakova Skrevet 25. oktober 2016 Skrevet 25. oktober 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slik med bipolar depresjon at en gjerne kan virke tilsynelatende oppegående for andre? At en kan smile, le, prate med folk, gjøre sine plikter og oppgaver, dog med mye energibruk. Jeg bruker mye krefter på å fremstå som "normal" til tross for det jeg vil kalle tung depresjon. Er det vanlig? Anonymkode: 2d3ab...96b Jeg er ikke sånn iallfall. 0 Siter
Villanda Skrevet 26. oktober 2016 Skrevet 26. oktober 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det slik med bipolar depresjon at en gjerne kan virke tilsynelatende oppegående for andre? At en kan smile, le, prate med folk, gjøre sine plikter og oppgaver, dog med mye energibruk. Jeg bruker mye krefter på å fremstå som "normal" til tross for det jeg vil kalle tung depresjon. Er det 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det slik med bipolar depresjon at en gjerne kan virke tilsynelatende oppegående for andre? At en kan smile, le, prate med folk, gjøre sine plikter og oppgaver, dog med mye energibruk. Jeg bruker mye krefter på å fremstå som "normal" til tross for det jeg vil kalle tung depresjon. Er det vanlig? Anonymkode: 2d3ab...96b Kan ha det sånn en god stund, men noen ganger blir jeg dårligere enn at jeg klarer jobb (har noen ganger med ansvar i jobben å gjøre). Greier ikke alltid fremstå som frisk ellers heller. Varierer. Har nylig fått bipolardiagnose 2 på papiret 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.