Gå til innhold

Kommer du deg opp om "morran"?


AnonymBruker

Kommer du deg opp om "morran"?  

20 stemmer

  1. 1. Kommer du deg opp om "morran"?

    • Ja
      12
    • Nei
      8


Anbefalte innlegg

1 minute ago, Nicklusheletida said:

Men dette er ikke noe du trenger å tenke på så lenge du selv vet at din uføretrygd er berettiget.

Man må jo prøve å være litt realistisk her og innse at ja noen må jobbe og betale skatt for at andre skal få trygda si. 

Og ja, man kan nok lett tenke slik om man selv er sliten. Men stort sett så er det jo slik at de aller fleste som er i jobb er lykkelig for det og kunne ikke tenke seg å bytte med deg.

Jeg tror du bare snart må innse at du ikke kan styre andres tanker og jeg må si at jeg tenker om deg at du nok hadde hatt godt av å få noe annet å konsentrere deg om.  Dette livet er ikke sunt for deg og tror mange uføre kunne hatt godt av å ha noe å gjøre. Flytte fokus fra seg selv og over på noe annet. Det er nok lett å bli veldig selvsentrert om man har hele dagene alene for seg selv.

Hvor har du det fra at jeg ikke innser at noen må jobbe og betale skatt for at andre skal få trygda si?

Hvordan kan du si at jeg prøver å "styre andres tanker"?

Beklager, men jeg tar deg ikke seriøst. Takk for innsatsen, dog.

Anonymkode: b543a...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 år senere...
AnonymBruker
On 10/25/2016 at 10:31 PM, AnonymBruker said:

Kommer du deg opp om "morran"?

Anonymkode: 05644...e98

Noen ganger.

Anonymkode: 26074...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig morran?  Jeg kommer meg opp mellom 10 og 11 og synes det er greit siden jeg ikke jobber.  Ser ingen grunn til å stå opp klokka halv sju som da jeg jobbet og skulle ha unger i barnehagen.  Sovnet mellom to og tre den gangen også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...