aa-k-j Skrevet 28. oktober 2016 Skrevet 28. oktober 2016 Var hos psyk sykepleieren i dag og h*n mente vi burde ha en midlertidig stopp siden jeg nå skal få miljøarbeidertjenesten en gang per uke, har oppfølging hos fastlegen og skal til samtale hos DPS om to uker (håper på mer). Blir for mye for meg å forholde meg til hvis jeg skal ha alt på en gang. Passer meg ganske fint for kjente det kunne bli vel mye Er måte på hva en klarer også. Er jo ikke noe supermenneske Men lurer på noe siden jeg er i opptrapping av Seroquel. Startet med 25 mg og skal i dag øke til 50 og bruke det i en uke ca. Skal opp i 100 mg for hjelp mot tankekjør og depressivitet. Men er vel ikke nok til å hjelpe mot paranoia så lurer på om det er en annen som kan hjelpe mot paranoia jeg kan ta i tillegg? Trenger ikke fjerne den helt, men dempe den og helst en jeg kan ta på morningen eller tidlig ettermiddag. Hadde satt stor pris på svar 0 Siter
aa-k-j Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Skrevet 28. oktober 2016 21 minutter siden, aa-k-j skrev: Var hos psyk sykepleieren i dag og h*n mente vi burde ha en midlertidig stopp siden jeg nå skal få miljøarbeidertjenesten en gang per uke, har oppfølging hos fastlegen og skal til samtale hos DPS om to uker (håper på mer). Blir for mye for meg å forholde meg til hvis jeg skal ha alt på en gang. Passer meg ganske fint for kjente det kunne bli vel mye Er måte på hva en klarer også. Er jo ikke noe supermenneske Men lurer på noe siden jeg er i opptrapping av Seroquel. Startet med 25 mg og skal i dag øke til 50 og bruke det i en uke ca. Skal opp i 100 mg for hjelp mot tankekjør og depressivitet. Men er vel ikke nok til å hjelpe mot paranoia så lurer på om det er en annen som kan hjelpe mot paranoia jeg kan ta i tillegg? Trenger ikke fjerne den helt, men dempe den og helst en jeg kan ta på morningen eller tidlig ettermiddag. Hadde satt stor pris på svar Kan ikke gå opp i høyere dose Seroquel pga jeg reagerer så kraftig på bivirkninger spesielt vektøkning og er noe overvektig fra før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.