aa-k-j Skrevet 29. oktober 2016 Skrevet 29. oktober 2016 Hva er en info journal? Er visst en slik om meg etter samtaler med psyk sykepleier, men hva inneholder en slik journal? Diagnoser? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. oktober 2016 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg har aldri hørt begrepet "Info-journal". Er dette i kommunen? 0 Siter
aa-k-j Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Skrevet 29. oktober 2016 1 minutt siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Jeg har aldri hørt begrepet "Info-journal". Er dette i kommunen? Ja. Finner ingerting om det på Internett og ingen har fortalt meg at det finnes noe sånt. Ikke sagt at det er noe sånt ang meg engang. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Skrevet 29. oktober 2016 Det står ingenting om at det er ført en info journal i hovedjournalen. Ba om utskrift av journal og alle opplysninger som omhandlet meg, men info journal fikk jeg ikke vite om før jeg leste siste del hvor de har gitt det til noen andre i forbindelse med en annen søknad. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.