AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Da er det noe annet/mer enn kun en ren søvnlidelse. Hva kan det være som ingen leger finner ut av? Anonymkode: 65633...dac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en uke med nesten ingen søvn så dette virker ikke. Jeg har snakket med flere som sier at dette ikke virker. Jeg er slapp og elendig og det å flytte meg imellom seng og stol er det eneste jeg greier. Anonymkode: 65633...dac Vet du...du vet ikke hvordan dette virker på nettopp deg!! Hva andre måtte kjenne bør være likegyldig, du kan ikke si det ikke funker uten å ha prøvd. Men det krever endel egeninnsats og stahet. Jeg hadde ekstremt lite søvn da jeg prøvde det der. Det er tidkrevende, tok ett par mnd. Anonymkode: b265c...f93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du...du vet ikke hvordan dette virker på nettopp deg!! Hva andre måtte kjenne bør være likegyldig, du kan ikke si det ikke funker uten å ha prøvd. Men det krever endel egeninnsats og stahet. Jeg hadde ekstremt lite søvn da jeg prøvde det der. Det er tidkrevende, tok ett par mnd. Anonymkode: b265c...f93 Jeg sover ingenting så dvs. at jeg skal ikke legge meg i det hele tatt. Anonymkode: 65633...dac 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.