AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 Skrevet 31. oktober 2016 -for russerne? Det skrives lite om det i mediene, men nok til at jeg blir skikkelig engstelig. Hva kan vi forvente oss om Russland angriper og overtar Norge? Blir det 3. verdenskrig snart? Anonymkode: 93761...068 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 Skrevet 31. oktober 2016 Det er nok ikke noe fare for att russerne kommer med det første.... Vi er NATO medlemmer. Jeg er urolig for islamiseringen jeg. Så jeg er vel ikke rette ræva.... Anonymkode: c930b...0f1 0 Siter
Janus30 Skrevet 31. oktober 2016 Skrevet 31. oktober 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: -for russerne? Det skrives lite om det i mediene, men nok til at jeg blir skikkelig engstelig. Hva kan vi forvente oss om Russland angriper og overtar Norge? Blir det 3. verdenskrig snart? Anonymkode: 93761...068 Du trenger ikke bekymre deg for en russisk invasjon. Bjørnen knurrer kanskje litt for tiden, men det er bare for å tøffe seg. De er som den feige bølla i skolegården. Skumle på overflaten, men de tør bare å bråke med de små puslingene. Feige som de er. Vi er kanskje en pusling militært sett alene, men vi har NATO. Alliansen er teknologisk overlegent Russland over hele linja, fra utrustningen til den enkelte soldat til flyvåpen. Russland knekker uansett snart sammen økonomisk (igjen), så de vil sikkert bare klemme litt ugagn og spetakkel ut av de siste rublene. De går snart tilbake igjen til å undertrykke sin egen befolkning så snart kassa er tom. Igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.