Gå til innhold

Har jeg grunn til å være redd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-for russerne?

Det skrives lite om det i mediene, men nok til at jeg blir skikkelig engstelig. Hva kan vi forvente oss om Russland angriper og overtar Norge? Blir det 3. verdenskrig snart?

Anonymkode: 93761...068

Skrevet

Det er nok ikke noe fare for att russerne kommer med det første....

Vi er NATO medlemmer.

Jeg er urolig for islamiseringen jeg. Så jeg er vel ikke rette ræva....

Anonymkode: c930b...0f1

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-for russerne?

Det skrives lite om det i mediene, men nok til at jeg blir skikkelig engstelig. Hva kan vi forvente oss om Russland angriper og overtar Norge? Blir det 3. verdenskrig snart?

Anonymkode: 93761...068

Du trenger ikke bekymre deg for en russisk invasjon. Bjørnen knurrer kanskje litt for tiden, men det er bare for å tøffe seg. De er som den feige bølla i skolegården. Skumle på overflaten, men de tør bare å bråke med de små puslingene. Feige som de er. 

Vi er kanskje en pusling militært sett alene, men vi har NATO. Alliansen er teknologisk overlegent Russland over hele linja, fra utrustningen til den enkelte soldat til flyvåpen. 

Russland knekker uansett snart sammen økonomisk (igjen), så de vil sikkert bare klemme litt ugagn og spetakkel ut av de siste rublene. De går snart tilbake igjen til å undertrykke sin egen befolkning så snart kassa er tom. Igjen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...