AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 Skrevet 1. november 2016 Føler meg dårlig.. Hvor mye Cisordinol kan jeg ta? Tar 34 mg, kan jeg øke ytterligere litt? Går ikke i behandling i psykiatrien.. Og akkurat nå er det litt ekstra ille med tankekjør, uro.. Anonymkode: 79af9...752 0 Siter
ISW Skrevet 1. november 2016 Skrevet 1. november 2016 Kan du ikke snakke med fastlegen om dosering? Det er du som er redd for tardiv dyskinesi? Og øket med 2 mg nettopp? Er kanskje greit om du får en fast dosering, med mulighet for å øke litt ved behov? Virker jo som du har mye angst og uro om dagen, og da er det greit med en medisin som kan ta disse toppene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 Skrevet 1. november 2016 16 minutter siden, issomethingwrong skrev: Kan du ikke snakke med fastlegen om dosering? Det er du som er redd for tardiv dyskinesi? Og øket med 2 mg nettopp? Er kanskje greit om du får en fast dosering, med mulighet for å øke litt ved behov? Virker jo som du har mye angst og uro om dagen, og da er det greit med en medisin som kan ta disse toppene. Det er meg ja. Enig i alt du skriver. Men fastlegen min er ikke på jobb før neste uke så lurte på om jeg kunne øke med _litt_nå? Anonymkode: 79af9...752 0 Siter
ISW Skrevet 1. november 2016 Skrevet 1. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er meg ja. Enig i alt du skriver. Men fastlegen min er ikke på jobb før neste uke så lurte på om jeg kunne øke med _litt_nå? Anonymkode: 79af9...752 Jeg er ikke lege, så jeg skal ikke mene så mye om akkurat det, men ærlig talt vet jeg hva jeg hadde gjort. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. november 2016 Skrevet 1. november 2016 Det går sikkert bra om du øker opp til 40 mg inntil du får snakket med legen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.