Gjest (anonymous) Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Jeg har hørt fra noen personer at melk egenlig ikke er så bra for menesker ?(det er jo for kuer). Og dette kan jo være sant igrunn... Noen sier at melk heller ikke er sundt. Jeg vet det er en holdning i samfunnet at melk er bra for deg, reklamen om melk osv.. Men hva mener dere ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Mennesker kan da fint klare seg uten kumelk. Kalk kan man få i seg gjennom andre matvarer og kalktabletter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 nei...melk er ikke for mennesker men for kalver. Mennesker trenger bare melk den perioden vi sugerav moren ¨vår..hadde det vært meninga at vi trengte melk hele livet hadde vi vel blitt ammet hele livet?? kalk kan vi få i oss på andre måter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Melk er ikke bra for voksne mennesker. Du får i deg mer enn nok meieriprodukter hvis du spiser ost, bruker saus av og til osv. Meieriene har lenge nok fått kjøre på med propagandaen sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Drikker ikke melk , og har heller aldri gjort det! Da jeg fjernet nyren forrige mnd . sa legen at jeg måtte max drikke 2 glass melk daglig...det sier vel også noe!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.