Lillemus Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 Grei uke, klarte å klemme inn 2 styrkeøkter, men skulle gjerne hatt en løpetur til: Mandag - 50 min styrke Torsdag - 5 km / 36:45 min joggetur med kjæresten Fredag - 35 min styrke Søndag - 4,75 km / 34:15 min joggetur med kjæresten 1 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 En bra uke for meg. Det ble 3 styrkeøkter og sykling til og fra jobb tre ganger. Én joggetur på 8.5 km. Jeg er fornøyd med det. Jeg orker ikke å ha like høye ambisjoner med jogging nå som det er vinter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. november 2016 Forfatter Skrevet 20. november 2016 2 minutter siden, Gargamel skrev: En bra uke for meg. Det ble 3 styrkeøkter og sykling til og fra jobb tre ganger. Én joggetur på 8.5 km. Jeg er fornøyd med det. Jeg orker ikke å ha like høye ambisjoner med jogging nå som det er vinter. Målet her er 2 joggeturer + 1 økt innetrening (styrke el trimsykkel) i uka i vinter, evt. 1 løpetur + 1 skitur. Så egentlig ligger jeg foran skjema. 1 Siter
cilie Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 Å, så flinke dere er!! Jeg bør vel snart forlate gruppen om jeg ikke skjerper meg. Null igjen, uff.😖 0 Siter
påskelilje Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 En god uke. Deilig å være frisk igjen! Mandag: 1,5 time badminton Onsdag: liten gåtur (omvei til butikken) på 2,5 km + 1 time badmintontrening Fredag: 1 time badmintontrening Søndag: 5 km løping/38 min. Første løpetur på flere uker. Herlig! 0 Siter
påskelilje Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 (endret) 3 timer siden, cilie skrev: Å, så flinke dere er!! Jeg bør vel snart forlate gruppen om jeg ikke skjerper meg. Null igjen, uff.😖 Du våger ikke forlate oss!!! Heng på! Endret 20. november 2016 av påskelilje 0 Siter
cilie Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 9 timer siden, påskelilje skrev: Du våger ikke forlate oss!!! Heng på! Takk, ja jeg gir meg ikke! Hatt en mindre vellykket høst, men vinteren kan jo fortsatt bli bra Godt du er frisk igjen! 2 Siter
cilie Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Sånn. Nå kan jeg i alle fall notere 1 trening i neste tråd. Tungt, men deilig. Jeg har satt som mål med 3 ganger pr uke fram til 2017. Lite, for meg som er sort eller hvitt, men det skal være oppnåelig og bedre enn ikke noe. Eventuelle skidager i bakken(passer vel verken støvler el klær) blir som en treningsøkt. (Er i dårlig form nå😛) 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Har glemt å skrive her, men har trent på teningsstudio 3 ganger denne uka. Tilsammen 3 timer. Ble ingen tur på meg denne helga. Bare drittvær. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.