Gå til innhold

Fikk så dårlig samvittighet.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Både du og Lillemus er frekke med meg, føler meg alltid såret av ting dere har skrevet. Særlig nå når jeg har begynt å føle mer, da innser jeg også at dere er ute etter å ta meg. 

Lurer på å gå en tur på dagsenteret i morgen, men da er det jo ikke tur. Men skal gå neste mandag. 

Jeg hopper ofte over innleggene dine og kommenterer ikke i det hele tatt, så dette er feil. 

De er mest preget av å være dagbok-innlegg og jeg er usikker på hva du vil oppnå med dem. 

Men men, nå synes du sikkert jeg er frekk igjen, så jeg avslutter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg hopper ofte over innleggene dine og kommenterer ikke i det hele tatt, så dette er feil. 

De er mest preget av å være dagbok-innlegg og jeg er usikker på hva du vil oppnå med dem. 

Men men, nå synes du sikkert jeg er frekk igjen, så jeg avslutter. 

Virker som du bare ønsker å provosere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Har jo sagt det at jeg fikk dårlig samvittighet, har tenkt på det i hele dag. Fornøyd? Og de går nå tur om jeg kommer eller ikke, bruker ikke noen ekstra ressurser på meg. Du PLEIER å være frekk mot meg som regel. 

Jeg synes ikke Nicklus er frekk mot deg. Hun er imidlertid ubehagelig rett fram noen ganger, og sier nettopp det du kanskje vet, men ikke ønsker å høre. Det har ingen ting med ønske om å ta deg å gjøre, snarere tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Jeg synes ikke Nicklus er frekk mot deg. Hun er imidlertid ubehagelig rett fram noen ganger, og sier nettopp det du kanskje vet, men ikke ønsker å høre. Det har ingen ting med ønske om å ta deg å gjøre, snarere tvert i mot.

Jo det virker som hun har glede av å ta meg, gjøre meg trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns heller ikke Nicklus er frekk med deg. Hun er ærlig, selv om dette innebærer at hun sier noe du ikke liker å høre.

Jeg tenkte akkurat det samme som Nicklus da jeg leste tråden din. Det er ikke engang to uker siden du sist klaget over manglende støtte og tilbud (tråden ble av uforståelige årsaker slettet), og når du nå fikk hjelp så presterer du å droppe å møte opp?! For meg blir dette helt uforståelig og inkonsekvent atferd.

Jeg syns den eneste frekke i denne tråden er deg, og jeg syns faktisk du skylder Nicklus en unnskyldning. Det å ha en diagnose fritar deg ikke fra normal folkeskikk og høflighet, hverken når det kommer til å si fra dersom du uteblir fra en avtale eller i forhold til å kalle andre folk "kjerring". Skjerpings Stjernestøv!

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg syns heller ikke Nicklus er frekk med deg. Hun er ærlig, selv om dette innebærer at hun sier noe du ikke liker å høre.

Jeg tenkte akkurat det samme som Nicklus da jeg leste tråden din. Det er ikke engang to uker siden du sist klaget over manglende støtte og tilbud (tråden ble av uforståelige årsaker slettet), og når du nå fikk hjelp så presterer du å droppe å møte opp?! For meg blir dette helt uforståelig og inkonsekvent atferd.

Jeg syns den eneste frekke i denne tråden er deg, og jeg syns faktisk du skylder Nicklus en unnskyldning. Det å ha en diagnose fritar deg ikke fra normal folkeskikk og høflighet, hverken når det kommer til å si fra dersom du uteblir fra en avtale eller i forhold til å kalle andre folk "kjerring". Skjerpings Stjernestøv!

Hun er en kjerring, og du er også ganske nesevis- Dere har en sannhet og tror den gjelder alle, sånn er ikke virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun er en kjerring, og du er også ganske nesevis- Dere har en sannhet og tror den gjelder alle, sånn er ikke virkeligheten. 

Det er ikke noen andre enn du som uttrykker seg frekt i denne tråden Stjernestøv, men siden du ikke liker budskapet til oss som ikke snakker deg etter munnen oppfatter du oss som frekke.

Ditt aller, aller største problem er at du ikke tåler motstand.

 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kayia skrev:

Vi uttrykker oss ikke frekt i denne tråden Stjernestøv, men siden du ikke liker budskapet oppfatter du oss som frekke.

Ditt aller, aller største problem er at du ikke tåler motstand.

 

Nei for motstand har jeg jo ikke hatt her i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei for motstand har jeg jo ikke hatt her i livet?

Jo det har du, og det er dumt siden du tåler det dårlig. Det å ha motstand betyr jo ikke automatisk at en tåler motstand.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kayia skrev:

Jo det har du, og det er dumt, siden du tåler det dårlig.

Er sterk jeg og jeg har taklet mye, det er underlig at jeg står på to ben fremdeles :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Er sterk jeg og jeg har taklet mye, det er underlig at jeg står på to ben fremdeles :) 

Det har du sikkert rett i, det vet jeg for lite om, men i denne tråden er det sånn at du ikke taklet at noen sa at du ikke bør klage på manglende tilbud når du dropper tilbud du har fått, og atpåtil uten å si fra at du ikke vil møte opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun er en kjerring, og du er også ganske nesevis- Dere har en sannhet og tror den gjelder alle, sånn er ikke virkeligheten. 

Jeg synes ikke det gjør så mye at du kaller meg kjerring. 

Jeg synes at den største uretten gjorde du mot deg selv og jeg synes du viste disse som ventet på deg liten respekt i dag. 

Den manglende respekten du viste dem, kan i neste omgang gå ut over deg selv. Hvis du ønsker å være med neste gang, bør du møte opp i god tid, da det er ikke sikkert de venter på deg en gang til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei det er du vel ikke din kjerring!!! Å nei, har jeg sagt de ikke bryr seg om meg? Nei stakkars meg da, uff a meg. 

Siden du drar inn meg her også - jo du har sagt utallige ganger at "de" (psykiateren og psykepleieren) sikkert er lei av deg, at de bare vil gi deg opp, at dagsenteret ikke følger deg opp og derfor gir blaffen i deg. Mange, mange ganger har du gjentatt dette.

Som Nicklaus er heller ikke jeg overrasket over at du ikke møtte opp på turen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja unskyld til dere alle. Jeg har hatt dårlig samvittighet i hele dag,hva ant kan jeg gjøre?

Møte opp i god tid neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja unskyld til dere alle. Jeg har hatt dårlig samvittighet i hele dag,hva ant kan jeg gjøre?

Du kan ta ansvar for at du selv valgte å droppe avtalen uten å si fra. Dette innebærer å møte opp neste gang, beklage da at du ikke møtte til avtalt tid i dag, og ellers la vær å la dette gå ut over folk på dol eller evt andre. Det siste innebærer å ikke dvele mer med dette nå, men gå videre og oppfør deg som vanlig.

 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja unnskyld til dere alle. Jeg har hatt dårlig samvittighet i hele dag, hva ant kan jeg gjøre?

Det er ikke oss dette går ut over, stjernestøv.  Og det er ikke verdens undergang, det kommer flere muligheter.  Jeg husker godt hva tråden heter, selv om jeg var med på å ta deg litt fatt i starten her.  Men etter åtte timer er jeg sikker på at du har fått med deg budskapet ;)

Som frosken pleier å minne om: Det er ikke mange som legger ut sine egne svake sider og nederlag her, så åpent og usminket som du gjør.   

Håper du får en god natt, i morgen er det atter en dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Dørstokkmila kan være lang. Som enslig mor med tre barn og ingen barnehageplass så måtte jeg oppsøke en åpen barnehage for å treffe andre voksne (ellers satt jeg alene med barna 24/7). De to første gangene vr det vanskelig å gå dit, den tredje var det gøy og nå savner jeg det veldig. Ungene er store og jeg kan ikke lengre bruke tilbudet. 

Kom deg ut! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, laban skrev:

Det er ikke oss dette går ut over, stjernestøv.  Og det er ikke verdens undergang, det kommer flere muligheter.  Jeg husker godt hva tråden heter, selv om jeg var med på å ta deg litt fatt i starten her.  Men etter åtte timer er jeg sikker på at du har fått med deg budskapet ;)

Som frosken pleier å minne om: Det er ikke mange som legger ut sine egne svake sider og nederlag her, så åpent og usminket som du gjør.   

Håper du får en god natt, i morgen er det atter en dag.

 

Takk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...