Gå til innhold

Fikk så dårlig samvittighet.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

6 timer siden, BamseLiten skrev:

Dørstokkmila kan være lang. Som enslig mor med tre barn og ingen barnehageplass så måtte jeg oppsøke en åpen barnehage for å treffe andre voksne (ellers satt jeg alene med barna 24/7). De to første gangene vr det vanskelig å gå dit, den tredje var det gøy og nå savner jeg det veldig. Ungene er store og jeg kan ikke lengre bruke tilbudet. 

Kom deg ut! 

 

Ja skal komme meg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært på dagsenteret og de var ikke sinte eller sure, det var helt greit at jeg ikke kom i går. De var hyggelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå har jeg vært på dagsenteret og de var ikke sinte eller sure, det var helt greit at jeg ikke kom i går. De var hyggelige. 

Så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, slabbedask skrev:

Så bra.

Ja ble lettet :) Snakket til og med litt med kontakten min, jeg så B-gjengen i taket i dag. De var transparente som spøkelser, så jeg har vel litt symptomer. Men ble jo ikke redd B.gjengen er ikke skummel. Og følelsene, ja de kommer mer og mer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja ble lettet :) Snakket til og med litt med kontakten min, jeg så B-gjengen i taket i dag. De var transparente som spøkelser, så jeg har vel litt symptomer. Men ble jo ikke redd B.gjengen er ikke skummel. Og følelsene, ja de kommer mer og mer :) 

Men du forstår at det ikke er virkelig?

Flott at du kom deg ut i dag. Det er sånn vi alle må leve, mislykkes vi en dag så prøver vi igjen. Og igjen.

Jeg får ikke til alt. I det hele tatt. Men jeg klarer å holde meg nogenlunde frisk. Og det er jeg fornøyd med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Liten40 skrev:

Men du forstår at det ikke er virkelig?

Flott at du kom deg ut i dag. Det er sånn vi alle må leve, mislykkes vi en dag så prøver vi igjen. Og igjen.

Jeg får ikke til alt. I det hele tatt. Men jeg klarer å holde meg nogenlunde frisk. Og det er jeg fornøyd med :)

Alt er på astralplanet da, er nok den dimensjonen jeg ser...leser jo Donald om kvelden. 

Ja var godt å komme ut i dag, og de som jobbet der var så positive + at jeg traff noen brukere. Det var hyggelig, men i morgen holder jeg meg hjemme. Kjenner meg urolig nå, kunne tatt vival men må holde ut. Er jo et menneske. 

Syns det er dødsbra at du klarer deg uten medisiner, du er nok flink til å jobbe med deg selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...